TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 13 september 2019

Al meermalen op CP Meerdal geweest maar de huisjes in de 6 serie aan t water worden te oud. Het is zooo gedateerd, vies, vlekken op muren, gaten en afgeleefd meubilair, roest, schimmel en ga zo maar door. Voor het geld wat er voor betaald moet worden is dit echt niet meer in verhouding. Voor ons de laatste keer.

Datum van verblijf: september 2019
CenterParcsL, Team Het Meerdal van Center Parcs Het Meerdal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2019

Beste Nicolleikkke,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling achter te laten. Wij zijn ons ervan bewust dat het tijd is voor vernieuwing op ons park. Er staat dan ook een parkrenovatie op de planning. Wij vinden het vervelend dat uw verblijf wederom niet aan uw verwachtingen voldeed. Hopelijk heeft u ondanks het gedateerde huisje een prettig verblijf gehad op ons park. En misschien mogen wij u en uw gezin in de toekomst verwelkomen op ons gerenoveerde park.

Beoordeeld op 5 september 2019 via mobiele applicatie

Al als klein kind ging ik met familie naar centerparcs. Warme herinneren die ik graag ook mijn kinderen wil meegeven.
Het mooie zwembad en de gezellige market dome zijn nog steeds aanwezig en ook mijn kinderen zie ik hiervan genieten. Het Meerdal is ook een heel gezellig park. Fijne sfeer en er is veel te doen voor kleine kinderen. De ligging van de huisjes in de bosrijke omgeving is fantastisch. Echt genieten.

Maar..... centerparcs. Die huisjes kunnen anno 2019 echt niet meer! Wat een armoede. Zeker gezien de prijs die jullie ervoor durven te vragen. Het is bijna diefstal.
Daarbij komt de veel te dure horeca met eten dat echt niet in verhouding tot de prijs staat.
En werkelijk schandalig dat er voor alle kinderactiviteiten apart betaald moet worden en flink ook. Paar rondjes op een pony 7,50, schminken of een glittertato voor 5 euro, paar rondjes op een autootje voor 7,50 en ga zo maar door. Sommige knutselactiviteiten kunnen zelfs oplopen tot 25 euro. Zelfs voor het gebruik van de trampoline durven jullie nog 1 euro per 6 minuten te vragen.
En ja, er zijn enkele gratis activiteiten zoals de minidisco en binnenspeeltuin, maar het is echt buiten proportie.
Wat dat betreft worden jullie echt ingehaald door Landal of bijvoorbeeld Hof van Saksen.
Ga hier wat aan doen CP, anders zijn jullie ons in ieder geval als klant kwijt.

Datum van verblijf: september 2019
CenterParcsMDLP, Guest relations van Center Parcs Het Meerdal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2019

Beste 107chantalk,

Wat leuk om te lezen dat u uw herinneringen door wilt geven aan uw kinderen. Het klopt dat de cottages niet meer bij zijn met de tijd. Echter hebben wij een parkrenovatie op de planning staan. Dus het park zal gemoderniseerd worden. Het klopt dat wij gratis activiteiten aanbieden, maar hebben inderdaad ook betaalde activiteiten.
We hopen u en uw gezin nogmaals te mogen ontvangen op ons park.

Beoordeeld op 3 september 2019

Bij aankomst mochten we niet onmiddellijk binnen, wij zijn al jaren friends dus normaal vanaf 13u maar pas binnen om 15u dit was wel geen goede start! De bungalow 6pers premium was voorzien van alles en zeer ruim. Het zwembad was zeer leuk enkel jammer dat er nergens geen ligzetels waren voor buiten. Er was wel een ligweide maar daar was er geen aangrenzend zwembad bij. Jammer dat de activiteiten zo duur waren zoals minigolf was bijna 50€ vind ik toch wel veel. Ook het park was niet auto vrij, iedere dag op weg naar de market dome was het opletten geblazen.

Datum van verblijf: augustus 2019
CenterParcsMDLP, Director of Sales van Center Parcs Het Meerdal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2019

Beste Vicky,

Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn te lezen dat de 6-persoons Premium cottage u zo goed bevallen is.
De rede dat we buiten bij het buitenbad geen ligstoelen hebben heeft met ruimtegebrek te maken.
We begrijpen dat het park graag autovrij zou willen zien, voorheen was dat ook zo. Tegenwoordig is het een auto luw park, dit omdat gasten niet alleen op maandag en vrijdag kunnen inchecken maar ook op andere dagen van de week met als gevolg dat er meer verkeer op het park is.

We hopen u binnenkort weer op een van onze parken te mogen begroeten,

Beoordeeld op 30 augustus 2019 via mobiele applicatie

Midweek verbleven op het meerdal.
Het park is goed te doen, zwembad is mooi zoals bij alle parken.
Maar de huisjes, we zaten in nr 605, echt verschrikkelijk wat een krotten. Het was vies, we hadden muizen, en het was gewoon oud en uitgeleefd.

Datum van verblijf: augustus 2019
CenterParcsMDLP, Guest Relations Manager van Center Parcs Het Meerdal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2019

Beste Karindak2019,

Bedankt voor uw beoordeling.

Jammer dat wij als Center Parcs niet aan uw verwachtingen konden voldoen, hiervoor bieden wij onze excuses aan. Graag hadden we hier tijdens uw verblijf met u over in gesprek gegaan, om te zorgen dat u verder alsnog van een aangenaam verblijf had kunnen genieten.

Uiteraard zullen wij uw bemerkingen met de desbetreffende afdelingen bespreken om dit in de toekomst te voorkomen.

Desondanks heeft u toch kunnen genieten van het zwembad.

Hopelijk overweegt u in de toekomst toch nog eens een van onze parken te bezoeken.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 28 augustus 2019

Je betaald vergeleken met andere parken de hoofdprijs. Wij dachten met 4 kinderen zittrn we op centerparks meerdal goed word geadverteerd met veel te doen voor kinderen . Speeltuin zijn maar 3 kleintjes kun je geen speeltuin noemen en alle andere activiteiten voor kinderen betaal je dik voor dat zetten ze er niet bij alles wat ze willen doen kost enorm veel geld . Zijn eergisteren aangekomen huisje is gedateerd en heel vies lag overal stof haar peuken schimmel in de douche gordijnen echt vies zelf schoon gemaakt . Het is dus een vakantie die je boekt om in een smerig vuil oud huisje te zitten en om de dingen voor de kinderen die zitten dus niet bij de prijs in want je betaald er nog is extra voor . Slecht geadverteerd echt bedrog mooi op plaatjes en als je gaat voor de kinderen zou ik het af raden want de vakantie zelf is al prijzig om hier te zitten maar alles wat ze willen doen kost geld zelfs trampoline springen betaal je hier nog voor . Maar dat zette ze er niet bij . 1 ste maar ook laatste keer op centerparks

Datum van verblijf: augustus 2019
CenterParcsL, Team Het Meerdal van Center Parcs Het Meerdal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2019

Beste Stephanie T,

Dank u wel dat u de tijd genomen heeft een beoordeling te schrijven. Hieruit merk ik dat uw vakantie niet naar uw tevredenheid verlopen is. Wij willen u erop wijzen dat u bij ontevredenheid over de schoonmaak of andere ongemakken dit het beste kunt melden op het Park zodat we ter plekke kunnen oplossen.

Wij bieden zowel betaalde als onbetaalde activiteiten aan voor de kinderen. Deze zijn na te lezen op onze gratis Planet Center Parcs App.

We hopen dat u in de toekomst toch ons Park nog eens zult verwegen.

Met vriendelijke groeten,