“In de haven van Andijk met uitzicht op het water.”
Beoordeling van 1619 Eten en Drinken

1619 Eten en Drinken
Reserveren met
1619 Eten en Drinken is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 7 Restaurants in Andijk
Keukens: Internationaal
9 januari 2018 beoordeeld

Op nieuwjaarsdag een warme lunch genoten voor 4 volwassenen en een kind van 6.
Het was niet druk, slechts een paar tafels bezet, dus wij werden snel geholpen. Aanvankelijk was er een misverstand, wij hadden gereserveerd om à la carte te bestellen, het restaurant had begrepen, dat wij gebruik wilden maken van een warme lunch en de keuken had hier ook tekening mee gehouden. Wij besloten om het te laten doorgaan en ons te laten verassen.
Het was inderdaad verassend wat ons werd voorgeschoteld, aantrekkelijk opgediend en ook goed van smaak.
Toen wij afrekenden viel de prijs ons alleszins mee en waren wij zeer tevreden.

30 december 2017 beoordeeld

Er zijn van die restaurants waar het personeel je dadelijk thuis laat voelen. De ober was ongelooflijk attent en we genoten bovendien van een heerlijke mediterrane keuken aan een spotprijsje. De verrassingsmenu met 2 gangen bestaat uit een afwisseling van vis of vlees. Ons voorgerecht bestond uit parmaham met blokjes mozzarella. Daarbij kwamen rucola en rode bietjes in een lichtzurige dressing. Krokant afgebakken brood werd vergezeld van olijventapenade en een pittige humus. Als hoofdgerecht kregen we een heerlijke compositie met verse vis (zie foto). Prijs kwaliteit een aanrader, het mooie zicht op de jachthaven krijgt u er gratis bij.

6 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn al meerdere malen bij restaurant 1619 geweest. Een restaurant dat je met een woord kan omschrijven: Fantastisch!

De menukaart is per seizoen verschillend. Daarbij zijn de specialiteiten van de dag altijd aan te bevelen. De sfeer is goed en het eten oogt niet alleen mooi maar is ook heerlijk!

Een top restaurant!

18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat mij betreft een top menukaart, weinig te kiezen en allemaal even lekker. Heel vriendelijk personeel en een mooie locatie om te eten. We hebben er nu al een aantal keren gegeten en er valt niets op aan te merken, dus gewoon prima en zeker een aanrader.

23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk restaurant met prachtig uitzicht over het Ijsselmeer. Verrassende gerechten, vers en mooie opmaak. Bediening top!

Reizigers die 1619 Eten en Drinken bekeken, bekeken ook

Andijk, Noord-Holland

In 1619 Eten en Drinken geweest? Deel je ervaringen!