“Zomerse dag”
Beoordeling van Werelds Aan Het Strand

Werelds Aan Het Strand
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Ouddorp
Beschrijving: Werelds aan het Strand brengt internationale ambiance naar de Grevelingen. Op een klein eilandje in een schitterende baai kunt u 365 dagen per jaar genieten van een unieke strand- en restaurantbeleving die on-Nederlands, luxe en betaalbaar is! Relax in alle vrijheid met vrienden of familie op ons terras, of op ons privéstrand, en laat u inspireren door verleidelijke gerechten, mooie wijnen, leuke mensen en heerlijke muziek. Werelds aan het strand bestaat uit een restaurant, 2 bars, en meerdere multifunctionele ruimtes en terrassen. Veder beschikt het over een eigen strand, luxe loungebedden, cabanas, een drijvend trouwpaviljoen, een marina, een 12-persoons loungesloep en een rib-boot.
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag na een eerder bezoek van half jaar geleden maar weer eens naar WAHS gereden. Prachtige zonnige dag en het terras was voor de helft geopend. We mochten buiten een tafeltje uitzoeken, maar daarna duurde het 20 minuten voor de eerste ober zich meldde. De menukaart stelde teleur, is al een jaar hetzelfde en er was geen zeebaars meer. De ambities van vlak na de opening is niks van over en de kaart is niet veel gevarieerder dan bij de gemiddelde strandtent. Geen Oosterscheldekreeft, geen verse lokale vis, geen asperges, geen lamsoren/zeekraal, geen Stellendamse garnalen, geen lokale kazen. Wel saté, hamburger, carpaccio, ham met meloen. Kortom beetje teleurstellend en niet passend bij het totale kader. De sop emmertjes van de bediening staan tijdens ons drie uur durende bezoek de hele tijd op een tafel op het terras. Geen Duitse menukaart, terwijl 80% van de klandizie Duits is en door de bediening in het Engels benaderd worden. Er is nog veel te winnen hier!
Het was verder oké, bediening niet allert, maar wel vriendelijk. Schone toiletten en mooie ondergaande zon. Betaalde voor twee personen 80 euro. Voorgerecht hoofdgerecht en paar drankjes. Tot over een half jaar!

10 mei 2018 beoordeeld

Het was erg gezellig om met vrienden heerlijk te genieten van het mooie terras met uitzicht. De kinderen vonden het fantastisch op de tramo en jetski.

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de opening had deze beachclub opstartproblemen. We hebben het toen even voor gezien gehouden. Helaas moeten we wederom concluderen dat het er niet beter op is geworden. Bediening chaos, eten duurde erg lang (1 uur) rekening klopte niet, eigenaar wordt om de vijf minuten om advies gevraagd. Zonder enige terugkoppeling werden ingrediënten van onze tapasplank aangepast. Reactie bediening : “ja de kip is op” (zonder overleg waren kaassoufles toegevoegd die we niet wilden . Bij een aanvullende bestelling kregen we te horen dat er een keukenstop was. Ook kregen we veel “gedoe” mee om de strandbedjes. Kortom, er is nog heel veel voor verbetering vatbaar. Plek is super. Het eten kwalitatief prima !

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je waant je in Spanje op deze luxueuze locatie. Vriendelijke medewerkers, alles ademt Ibiza maar dan zonder de enorme drukte en helaas ook zonder zonovergoten te zijn. Doch een echte aanrader

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond geweest (3e keer) en verrast! Begonnen met een cavaatje en een Corona. Hierna Verse Canadese kreeft gegeten geserveerd met citroenmayo, dikke frieten en een salade. Waar we de vorige keer iets minder enthousiast waren, was het vanavond superlekker. De prijs is echt een lachertje € 34,50 per kreeft en het was echt geen kleintje, zeker 600-700 gram. Lekker wijntje uit nieuw-zeeland erbij om t af te maken en onze avond kon niet meer stuk! De bediening was ook zeer correct en vriendelijk.
Kortom: goed gegeten en we komen zeker weer terug!

Reizigers die Werelds Aan Het Strand bekeken, bekeken ook

In Werelds Aan Het Strand geweest? Deel je ervaringen!