“Teleurstellend”

Momento Tapas en Meer
Geclassificeerd als nr. 8 van 28 Restaurants in Julianadorp
Keukens: Spaans
31 mei 2018 beoordeeld

Mijn tweede bezoek en het was zeer teleurstellend. Nadat wij ons eerste bestelling hebben gedaan moesten wij 25 minuten wachten op mijn eerste tapas, en de rest van ons groep nog langer. De bediening was zeer ongeorganiseerd. Nog steeds niet genoeg ruimte tussen de tafels en veel duurder dan verwacht. Zal niet zo graag weer terug gaan.

2 april 2018 beoordeeld

een prima restaurant en heel smaakvol en gezellig ingericht.. de gerechten zijn heerlijk en diverse om dat je van een kaart elke keer bestel en niet meer weet wat je zelf hebt bestelt als met een groep ben heel leuk en verassend

15 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier hebben ze zulke lekkere tapas. De biefstukpuntjes zijn heerlijk. Er hangt een goede sfeer en er is vriendelijk personeel.

8 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee verschillende tapasrestauranten naast elkaar van dezelfde eigenaar. De een meer Spaans, de ander Italiaans. Een ruime keus maar reserveren is een must...niet zo verwonderlijk, een populaire lokatie onder zowel lokals als toeristen. Vergeet niet af te sluiten met de huis limochelo.....fantastisch!

2 oktober 2017 beoordeeld

Ik heb hier meerdere malen gegeten en de keuze is meer dan genoeg. De gerechters waren prima van smaak. De bediening was vriendelijk en snel.

Reizigers die Momento Tapas en Meer bekeken, bekeken ook

Julianadorp, Noord-Holland

In Momento Tapas en Meer geweest? Deel je ervaringen!