“Vreselijk”
Beoordeling van Restaurant Kruimeltje

Restaurant Kruimeltje
Geclassificeerd als nr. 9 van 29 Restaurants in Julianadorp
4 weken geleden beoordeeld

Personeel was traag, vooral als het om drankjes ging. We hebben minstens 45 minuten moeten wachten op ons voorgerecht en daarna nog 45 minuten op ons hoofdgerecht. Tussendoor is er bij ons welgeteld 1 keer drankjes opgenomen doordat wij het gevraagd hebben binnen in het restaurant. Vreselijke ervarin

Datum van bezoek: september 2019

20 maart 2019 beoordeeld

zeer goed verzorgde menu kaart goede bediening was er zeer tevreden mee daar ik daar mijn 70ste verjaardag vierden met vrienden en kinderen

Datum van bezoek: februari 2019
11 december 2018 beoordeeld

Het is niet goedkoop, maar je krijgt wel waar voor je geld. Echt heerlijk gegeten, in een huiselijke sfeer.

Datum van bezoek: juni 2018
6 november 2018 beoordeeld

Gezellig restaurant. De bestellingen werden vlot op tafel gezet. Het eten was erg lekker, ze hadden zelfs ouderwetse sorbets.

Datum van bezoek: oktober 2018
24 september 2018 beoordeeld

Restaurant Kruimeltje is een kindvriendelijk restaurant. Er is voor de kinderen een aparte speelruimte. Je kunt makkelijk voor de deur parkeren. Er is een uitgebreide menukaart en een aparte kaart voor kinderen. Bovendien kun je meeste gerechten ook in een "kleine" versie krijgen. De smaak van de gerechten is uitstekend. Personeel is vriendelijk en attent. Kortom: de prijs-kwaliteit verhouding is uitmuntend.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Restaurant Kruimeltje bekeken, bekeken ook

Julianadorp, Noord-Holland
Julianadorp, Noord-Holland

In Restaurant Kruimeltje geweest? Deel je ervaringen!