“Heerlijk gegeten en snelle bediening”
Beoordeling van Strandrestaurant Paal6

Strandrestaurant Paal6
Geclassificeerd als nr. 2 van 29 Restaurants in Julianadorp
Keukens: Frans, Vis en zeevruchten, Nepalees
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben gisteren heerlijk bij Paal6 gegeten. Het is prachtig gelegen en ook binnen leuke aankleding! Wij hebben daar de spareribs en de big boy gehad, deze waren echt prima. De kids hadden een kindermenuutje (deze is erg ruim en hadden ze prima kunnen delen)

Bediening heel vriendelijk en vooral heel snel, we hadden ongeveer een kwartier na bestellen ons eten!

We komen hier graag nog een keer terug!

5 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed gegeten deze week (3 maal)
Zowel de borrelhapjes (heerlijke olijven) als diner (spareribs, heilbot curry en mosselen) waren heerlijk.
Echt een aanrader
Goede service

1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks sommige negatieve beoordelingen hier toch in de avond hier naartoe gewandeld. (Het is wel even een stukje wandelen door de duinen, niet geschikt voor mindervalide). Wij hadden een prima tafeltje buiten op het sfeervolle terras. Werden vriendelijk te woord gestaan en hadden al snel ons 1e drankje op de tafel. We hebben heerlijk gegeten en genoten van de prachtige zonsondergang. Voor ons een prima plekje om nog eens naartoe te gaan.

31 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen wij het terras op kwamen was er net een tafel vrijgekomen. Wij vroegen of wij gewoon konden gaan zitten of dat deze gereserveerd was. Enthousiast werd ons verteld dat wij lekker plaats konden nemen, direct werd er een drankje opgenomen en niet veel later werd de kaart bezorgd. De steak tartaar zag er goed uit en smaakte heerlijk, daarna had ik de burgen met heerlijke frietjes, Irisch coffee toe en wij zijn rondom gelukkig weer naar de camping gegaan. Wat mij betreft een aanrader, maar smaken verschillen natuurlijk!

Datum van bezoek: augustus 2019
31 juli 2019 beoordeeld

Vanavond gegeten en ik ben niet enthousiast.De kwaliteit van de producten is goed maar het wordt verpest in de keuken en dat is jammer. Als voorgerecht gravad lachs besteld. Deze bestond uit een moot zalm ipv dun gesneden plakjes in een saus waar geen smaak aan zat. Niet lekker. Als hoofdgerecht de heilbot genomen. Heilbot is een heerlijk zachte en smeuïge vis indien goed bereid en in de boter gebakken,.Die van mij was gortdroog en ik heb hem teruggegeven en daar werd niet moeilijk over gedaan. De tweede was iets beter maar ik heb de helft laten staan. Het bleek dat de heilbot werd gebakken en daarna in de oven werd gezet met dus als resultaat dat er niets lekkers meer van de vis over is. Compleet doorgegaard en uitgedroogd. Dit soort vis moet a la minute worden klaar gemaakt en behoort niet een lange tijd in een oven te staan. Het toetje, de panna cotta in dit geval, was goed te doen. Al bij al een tegenvaller en ik ga er niet meer eten. Bediening was goed, aardige meiden en een goede service.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Strandrestaurant Paal6 bekeken, bekeken ook

Schagen, Noord-Holland

Julianadorp, Noord-Holland

In Strandrestaurant Paal6 geweest? Deel je ervaringen!