Zie aanbieding
Resort Duynzicht(Julianadorp)
Zie aanbieding
26 mei 2018 beoordeeld

Tijdens onze mini-moon hier een weekend verbleven. Prachtige huisjes, groot genoeg voor 2 personen (helemaal als het stralend weer is) Strand is mooi breed en schoon, twee restaurants in de buurt maar het keukentje geeft je ook echt de mogelijkheid om lekker in je eigen strandhuisje te eten.

Kamertip: kijk even op de plattegrond. Wij hadden zelf het eerste huisje. Dan heb je maar aan één kant buren.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
19 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie accommodatie met groot zwembad en golfbaan. Fijn huisje en compleet. Mooi gelegen in de nabijheid van het strand. Ook in het najaar zijn strandwandelingen prachtig. Prima om te relaxen. Lekker gegeten bij Juliana’s.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
20 oktober 2017 beoordeeld

Net terug van een weekje in dit park.

Het park is wat langgerekt, waardoor je wel goed moet opletten met boeken waar je zit. Extra betalen voor een nummer keuze is wellicht handig. Als je op huisje 1 zit, moet je toch zeker 20 minuten lopen naar het zwembad.
Ons huisje wat mooi op de rand van het park op redelijke loopafstand. Huisje was goed onderhouden, ruim in opzet, maar miste een braadpan en de buitentafel was kapot. Even langs de receptie en meteen verhopen. Top weer van Landal.
Je merkt dat in dit park veel huisjes eigen bezit zijn. Zo zat er bij ons een wasmachine in. Handig.
Enige minpunt was wat stank op de boven badkamer. Dit kwam voornamelijk naar voren als het hard waaide.

Het centrale gebouw is nog niet zo oud, en dat merk je. De bowling baan was netjes en schoon, en het zwembad was echt top. Leuke glijbaan, groot, en de kleur in het zwembad veranderde steeds waardoor je steeds een andere sfeer had. Er was ook genoeg plaats om te zitten. Ik blijf het wel raar vinden dat je de schoenen bij de ingang laat staan.

Rond het park was er genoeg te doen. Het is ongeveer een kilometer lopen en dan zit je op het duin. Even eroverheen en je hebt een heerlijk strand om over te lopen en uit te waaien. Er zijn genoeg plekken om het strand te verlaten zodat je niet hoeft om te keren.
Hier waren ook genoeg strandtenten om in op te warmen.
Door de mooie ligging van het park ben je in korte tijd op genoeg plekken om te zien.

Het was weer een geslaagd verblijf.

Kamertip: Gebruik bij het boeken de plattegrond en boek op nummer. Zo weet je zeker of je rustig wil zitten of dichtbij het centrale punt
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gegeten bij Sandz. Slechte kwaliteit eten. Carpaccio was smakeloos, halve kip was zo droog als gort. Cheese cake na was aardig. Personeel was wel heel vriendelijk. Maar vanwege kwaliteit, zeker niet voor herhaling vatbaar.

Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
16 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lang weekend geboekt met hele gezin een prima en goed onderhouden huisje en een goede koffer service die voor je huis word neergezet alles aanwezig en ziet er netjes uit kortom een leuk weekend gehad en niks op aan te merken

Verbleef: oktober 2017, reisde met familie