“Zeer gezellig en fijn appartement”
Woonkamer 2015 Woonkamer 2015
Uw keuken
Uw badkamer
Complex
Uw tuin
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
Anno N
Simpelveld, Nederland
1 beoordeling
“Zeer gezellig en fijn appartement”
Beoordeeld op 29 september 2019 voor een verblijf in september 2019

Heel leuk en knus vintage ingericht appartement maar wel met de gemakken van deze tijd zoals vaatwasser, tv en wifi. Het bed heeft goede matrassen. Het appartement ligt heel gunstig t.a.v. de snelweg en de rest van het heuvelland.

Datum van verblijf: september 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Arthur_Th ...
Schiedam, Nederland
Niveau 3 bijdrager
19 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Gezellig vakantieverblijf in prachtige omgeving”
Beoordeeld op 25 augustus 2019 voor een verblijf in augustus 2019

Een week lang hebben we genoten van ons verblijf in Anno1905.

Overdag hebben we de omgeving bezocht. Binnen een uur rijden ben je in het Eifelgebied (Duitsland), de Ardennen (België) en natuurlijk kan je in het mooie zuid Limburg (Nederland) veel zien en beleven. Maastricht, Vaals, Valkenburg en zo veel meer

Bijna voor de deur van Anno 1905 bevind zicht het station van Simpelveld.
Hier kan je 3 dagen van de week naartoe om een rit te maken over de Miljoenenlijn.

Het vakantie adres Anno1905 bevind zich aan de Stationsstraat en is bereikbaar via een onderdoorgang. Aan het einde daarvan kom je in een prachtige tuin terecht met een geweldig uitzicht (ook s avonds als de lichtjes op de bergen te zien zijn)

Er kunnen 4 mensen overnachten in twee slaapkamers.
Het onderkomen straalt nostalgie uit. Schilderijen, oude koffiemolens, portretten en nog veel meer.
Desondanks is alle luxe aanwezig voor een geweldige vakantie.

We gaan hier zeker nog een keer terug !!

Datum van verblijf: augustus 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren