“Geweldige bruiloft gehad!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Gillishof Slowlife Holiday
Beoordeeld als nr. 1 van 1 B&B's / pensions in Simpelveld
24 juli 2016 beoordeeld

Wij zochten voor onze bruiloft een relaxte, sfeervolle landelijke locatie waar we konden trouwen en met gasten een weekend konden vertoeven. Dit alles hebben we meer dan gevonden op de Gillishof. Boven alles stond de service van de Gillishof. De gastvrouw dacht actief met ons mee over bijvoorbeeld (de erg goede) catering, tentenhuur, maar ook tal van andere zaken waardoor het op de dag zelf allemaal perfect liep.

De Gillishof zelf is prachtig, onze ceremonie vond plaats op de binnenplaats, onze brunch voor op het gras, de walking dinner bij de stallen en het feest in de recreatieruimte. En dan hebben we geen gebruikgemaakt van de boomgaard (maar wel Gillishof eigen appelsap gedronken). Onze foto's hebben wij gewoon op locatie gemaakt.

De apartmenten waren goed voorzien, goed onderhouden en comfortabel.

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met vrienden
Jacqueline S, Eigenaar van Gillishof Slowlife Holiday, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 september 2016

Kriss en Joris,

Wij vonden het geweldig om voor jullie de perfecte bruiloft te organiseren. Jullie waren/zijn een fantastisch paar.

23 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie ruime appartementen in een historische boerderij met een historie vanaf begin 1300. Het is ook altijd een warm weerzien met de andere vaste gasten en de bewoners van de Gillishof. Dit complex ligt aan de rand van bocholtz in een landelijk gebied.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
12 juli 2016 beoordeeld

Fijne appartementen op een heerlijk rustige locatie in het mooie Zuid-Limburg. Mooie Limburgse Hoeve en prima locatie voor dagtochten in de regio. Hartelijke ontvangst van Jacqueline. Appartement wat wij hadden (Napoleon) had goede bedden en goede voorzieningen in de keuken. Gezellige binnenplaats waar we heerlijk konden ontbijten en 's avonds gezellig een drankje drinken. Zeker een aanrader!!

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner

Ik herinner mij jullie als fijne gasten en genieters van land en leven. Zowel waardering voor het mooie Limburgse landschap alsook de betere restaurants die in bourgondisch Limburg te vinden zijn. Dankjewel.

26 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie om tot rust te komen, genoeg dingen te doen in de omgeving, maar vooral kun je hier tot rust komen.

Unieke locatie in het rustige kerkdorpje Bocholtz, kort bij Aken, Maastricht, Luik, Keulen en andere mooie plaatsen.

Echt een aanrader om te overnachten. Gastvrij ontvangst

Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie

Dankje Rolph voor je mooie woorden.

In Gillishof Slowlife Holiday geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Gillishof Slowlife Holiday

Adres: Zandberg 20, 6351 AK Simpelveld, Nederland
Locatie: Nederland > Limburg > Simpelveld
Voorzieningen:
Gratis parkeren Kitchenette Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 1 B&B's / pensions in Simpelveld
Prijsklasse: € 55 - € 187 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Aantal kamers: 12
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Vakantieappartementen Gillishof Na eeuwenlang als boerderij te hebben gefungeerd is Gillishof vanaf 1970 getransformeerd naar een vakantiehoeve. De hoeve nodigt uit tot reflectie en onthaasten op de historische binnenplaats of in de boomgaard en landerijen rondom. Alle historische gebouwen zijn verbouwd tot appartementen gericht op zelfverzorging. De sfeervolle en comfortabele appartementen verschillen in grootte, indeling en inrichting. Originele bouwelementen zijn bewaard gebleven. De hoeve biedt onderdak aan maximaal 75 personen verdeeld over 12 appartementen. Het kleinste appartement is geschikt voor 2 tot 4 personen en het grootste tot 13 personen. Naast gezinnen en families zijn er ook mogelijkheden voor logeren in groepsverband en zakelijk verblijf. Enkele appartementen hebben ook voorzieningen voor mindervaliden. SlowLife Filosofie Gillishof staat voor persoonlijk ontvangst en gastvrij onthaal! De familie heet u welkom en probeert het u naar de zin te maken. Door de eeuwen heen heeft de familie haar deuren geopend voor reizigers en voorbijgangers aller aard. Een praatje; een grapje; je hart luchten; de sores van alle dag vergeten of gewoon tips voor de daginvulling; u vindt steeds een luisterend oor of krijgt een op uw wensen afgestemd advies. Gillishof staat voor terug naar de oorsprong! De geschiedenis van Gillishof is tastbaar aanwezig. Het aanzicht en de ligging van de boerderij op het hoogste punt van Bocholtz; de serene rust als u de binnenplaats betreedt; de aanwezigheid van scharreldieren en natuurlijk groen; de plukhaag en de boomgaard met oude rassen fruit. Alles ademt een sfeer van authenticiteit en rust. Schakel terug en geniet van Gillishof SlowLife. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Gillishof Slowlife Holiday met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?