23 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie ruime appartementen in een historische boerderij met een historie vanaf begin 1300. Het is ook altijd een warm weerzien met de andere vaste gasten en de bewoners van de Gillishof. Dit complex ligt aan de rand van bocholtz in een landelijk gebied.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
12 juli 2016 beoordeeld

Fijne appartementen op een heerlijk rustige locatie in het mooie Zuid-Limburg. Mooie Limburgse Hoeve en prima locatie voor dagtochten in de regio. Hartelijke ontvangst van Jacqueline. Appartement wat wij hadden (Napoleon) had goede bedden en goede voorzieningen in de keuken. Gezellige binnenplaats waar we heerlijk konden ontbijten en 's avonds gezellig een drankje drinken. Zeker een aanrader!!

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Jacqueline S, Eigenaar van Gillishof Slowlife Holiday, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 september 2016

Ik herinner mij jullie als fijne gasten en genieters van land en leven. Zowel waardering voor het mooie Limburgse landschap alsook de betere restaurants die in bourgondisch Limburg te vinden zijn. Dankjewel.

26 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie om tot rust te komen, genoeg dingen te doen in de omgeving, maar vooral kun je hier tot rust komen.

Unieke locatie in het rustige kerkdorpje Bocholtz, kort bij Aken, Maastricht, Luik, Keulen en andere mooie plaatsen.

Echt een aanrader om te overnachten. Gastvrij ontvangst

Verbleef: juli 2015, reisde met familie

Dankje Rolph voor je mooie woorden.