“Prima prijs kwaliteit. Aanrader. ”
Beoordeling van Shoko

Shoko
Geclassificeerd als nr. 1 van 8 Restaurants in Simpelveld
Keukens: Nederlands
8 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Centraal gelegen brasserie. Erg maar gezellig druk. Reserveren gewenst.
Uitgebreide kaart met zeer vriendelijke prijzen. Heerlijke rijk gevulde romige vissoep. Ook de croque monsieur was groot en lekker. Parkeren op plein op 75 meter

Datum van bezoek: maart 2019

12 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In de herkansing. Vorige keer niet helemaal tevreden vanwege een akkefietje met de wijn. Dat is vanavond meer dan goed gemaakt. We zijn er met een bevriend stel geweest en hebben een gezellige avond gehad. Bij veel restaurants wordt jong personeel ingezet, uit kostenbesparing. Bij Shoko treffen wij altijd hetzelfde vriendelijk ervaren personeel. Dit in combinatie met een gevarieerde kaart, kwalitatief zeer goed eten en een gezellige ambiance maakt Shoko meer dan een Brasserie. Bedankt medewerkers, jullie maken Shoko, zowel in de keuken als ook de bediening. Dat heeft de eigenaar toch wel goed begrepen.

Datum van bezoek: januari 2019
29 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed en betaalbaar restaurant.
Niet te veel poespas en gewoon lekker eten. Personeel is ook vriendelijk en aardig!

Datum van bezoek: december 2018
21 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee keer op 1 dag gaan eten. 2 keer lekker, zonder meer. Voordelig geprijsd, prima verzorgd en een leuke sfeer in de zaak!
Het personeel was buitengewoon vriendelijk, vandaar dat we dezelfde dag nog eens terug gingen! Aanrader!

Datum van bezoek: december 2018
28 november 2018 beoordeeld

Op bezoek bij vrienden in Zuid limburg zijn we hier gaan eten. Een positieve verrassing. Naast a la carte keuze biedt het restaurant keuze-menu's aan die behoorlijk scherp geprijsd zijn. Gelukkig doet dat niks af aan de kwaliteit van het eten. De carpaccio was prima en de biefstuk ook. Zeer gastvrije bediening. Aanrader!

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Shoko bekeken, bekeken ook

Simpelveld, Limburg
Simpelveld, Limburg

In Shoko geweest? Deel je ervaringen!