“Prima eten voor een redelijke prijs”
Beoordeling van Ribhouse Texas Geesteren

Ribhouse Texas Geesteren
Geclassificeerd als nr. 3 van 5 Restaurants in Geesteren
28 mei 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren mooi op tijd en het eten was er daardoor vrij snel.
De smaak was goed en de sfeer maakte het avondje uit compleet.

Datum van bezoek: mei 2022

23 februari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gegeten.
Lekkere nachos en spare ribs vooraf.
Als hoofd de mixed grill en de soft ribs.
De normale ribs vallen niet van het bot en dat staat ook op de menukaart.
De soft ribs waren zachter maar vallen nog lang niet van het bot af.
De moktale (alcohol vrije cocktail) smaakte heerlijk.

Datum van bezoek: februari 2022
29 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Hapje gegeten met 2 tieners, die genoten van de spareribs , de lady steak was smakelijk, goed gebakken .
Krijgt kool salade en aardappelsalade erbij , 2 kleine schaaltjes , kan onbeperkt bijbestellen , gezien de hoeveelheid die er in de schaaltjes zat ( krap voor 1 persoon) beter direct maar bijbestellen .
Alles moet apart bijbesteld worden van de frietjes tot wat salade .
Desserts waren heerlijk, jammer dat de crème brulee koud was ,verder prima .
Bediening vriendelijk en correct .
Met kinderen wel een aanrader , porties zijn ook in klein te bestellen .

Datum van bezoek: juni 2021
21 juni 2020 beoordeeld

Top!!! Wat kun je hier lekker eten, heerlijk buiten gezeten en bediening was goed
Kom hier graag terug

Datum van bezoek: juni 2020
9 februari 2020 beoordeeld

Bij aankomst werden we op de bovenverdieping geplaatst (dus geen pinda’s...) Na het eten en drinken te hebben besteld, kwam het drinken en voorgerecht redelijk vlot. Chickenwings en uiensoep waren lekker.
Hoofdgerecht duurde langer. Waarom, geen idee. Bord was kaal. Wat stukken sparerib met een stukje ananas. That’s it. Er komen twee kleine schaaltjes met aardappel- en groene salade. Met name de aardappelsalade was erg smaakloos. Alles wat je daarnaast normaal krijgt zoals aardappeltjes of friet, moet je apart bij bestellen.
De spareribs waren droog, stug en smaakloos, erg teleurstellend. Bij een ander uit ons gezelschap hadden ze er ook een bus peper overheen gegooid (ook een definitie van ‘hot’) maar daardoor helaas niet meer te eten. “Ik zal het doorgeven” werd na onze klacht gezegd. Jammer dat er na het doorgeven niks mee gebeurde. Toen ze na het eten de tafel gingen afruimen en wij nogmaals ons beklag deden, hebben ze uiteindelijk de portie ribs van de rekening gehaald.
Toetje was verder prima.
En jammer dat als je boven, achter in een hoekje zit, er bijna niemand langskomt om extra bestellingen op te nemen...
We weten iig weer waarom we er al een paar jaar niet meer waren geweest!

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Ribhouse Texas Geesteren bekeken, bekeken ook

Geesteren, Overijssel

In Ribhouse Texas Geesteren geweest? Deel je ervaringen!