TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 5 september 2019 via mobiele applicatie

Het huisje is echt oud. Bed is kapot en matrassen ingezakt. Hadden lekkage in de badkamer. huisje is echt niet baby vriendelijk ingericht. Waarschuw alvast ga er niet heen. Alles is duur op het park. Zijn eerder maar huis gegaan!!

Datum van verblijf: september 2019
DeHuttenheugte, Manager van Center Parcs De Huttenheugte, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2019

Beste Vijnovic,

bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling.
Wij betreuren het dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.

Helaas kunnen wij uit uw beoordeling niet opmaken of u dit ten tijde van uw verblijf heeft gemeld bij onze Receptie. Wanneer wij een melding ontvangen, zullen wij in overleg met u proberen om een oplossing te vinden.

Ons streven is iedere gast een aangenaam verblijf te bieden op het park. Wij vinden het dan ook erg jammer dat u niet tevreden bent over uw bezoek aan De Huttenheugte.

Met vriendelijke groet, Management Team De Huttenheugte

Beoordeeld op 4 september 2019 via mobiele applicatie

Groot bungalow park met prachtige market Dome een schitterend sub tropisch zwemparadijs met veel faciliteiten op het park voor groot een klein de bungalows liggen verspreid in het bos rond de 2 meren de bungalows zijn wel erg gedateerd kwa comfort een erg basic verlegen met Landal daar heeft center Parc nog grote slag in te maken

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 28 augustus 2019

Na het lezen van de vele negatieve beoordelingen omtrent de hygiëne toch met een bang hartje vertrokken richting de Huttenheugte. Dit bleek echter onterecht. Onze comfortcottage was schoon, ruim en griefelijk ingericht.

Het park is een typische centerparcs, met zijn pro’s en contra’s: een mooi park, heel fijn zwembad, mooie aqua mundo, maar ook zoals we gewoon zijn bij CP voor alle extra’s veel bij te betalen en overprijsde horeca.

We bezoeken CP voor het eerst in de zomer en daarbij mis ik toch wel wat zomerfaciliteiten. In de winter is het gezellig om in het bos te huizen en te genieten van de vele binnenactiviteiten, maar bij 30 graden had ik toch graag kunnen buiten zwemmen of met de kinderen kunnen genieten van een ruime buitenspeeltuin.

In de omgeving trouwens wel veel prachtige zwemmeren te vinden, alsook prachtige fietsroutes en gezellig dorpen en stadjes.

We komen terug naar CP, maar dan in de wintermaanden. Voor onze zomervakantie dan toch liever een leuke camping met buitenzwembad en meer (gratis ) animatie voor de kids.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 20 augustus 2019

Niet boeken!! Tenzij je in een huisje vol schimmel en vochtige bedden wilt slapen. Het is echt te gek voor woorden dat CP deze huisjes verhuurd aan mensen. Wij hadden kleintjes mee en op de babyfoon was er te zien dat er een luchtvochtigheid van 85% binnen was!! Ideaal voor alle schimmels! Veelste duur voor wat je krijgt! Zwembad zit ook veelste vol met mensen. Poep drijft in het water. Ze hebben wel een leuke speelhal maar daar moet je voor alles! Betalen en niet zo'n klein beetje ook. Zonde!!

Soms zijn er nog goede reacties te zien. Het kan haast niet anders dan dat dit door medewerkers van center parcs zelf wordt geschreven. Het is hier zo verschrikkelijk slecht dat niemand dit goed kan vinden.

Overigens is dit een niet op zichzelf staand verhaal. Na 3 bezoeken aan 3 verschillende parken van centerparcs 3 keer een slechte ervaring.

Voor ons dan ook nooit meer centerparcs, wat wij ook iedereen aan kunnen raden. Boek iets anders waar je wel waar voor je geld krijgt.

Datum van verblijf: augustus 2019
DeHuttenheugte, Manager van Center Parcs De Huttenheugte, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2019

Beste HansWillen W,

bedankt voor het achterlaten van uw review.

Wij betreuren het ten zeerste dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij kunnen niet uit uw review opmaken of u hier ter plaatse melding van heeft gemaakt. Bij melding van (ver)storingen zullen wij ons uiterste best doen dit te herstellen, zodat wij u toch een aangenaam verblijf te kunnen bieden.

Ons streven is iedere gast een aangenaam verblijf te bieden op het park. Het spijt ons dan ook dat u niet tevreden bent over uw bezoek aan De Huttenheugte.

Management Team De Huttenheugte

Beoordeeld op 30 juli 2019

Als regelmatige bezoeker van tripadvisor heb ik de over het algemeen slechte beoordelingen gelezen over de Huttenheugte. Wij zijn nog niet eens gearriveerd en vrezen grote vrezen over wat ons over een paar dagen te wachten staat in een park waar je inderdaad de hoofdprijs betaald in het hoogseizoen! We zijn bekend met Centerparcs dus weten ongeveer wat we kunnen verwachten. Wij hebben nu een comfortcottage geboekt maar zien dat er zelfs over de premiumcottages nog te discussiëren valt. Hoop dat Huttenheugte zich realiseert dat het zeker voor de mensen met minder budget veel geld is voor wat je krijgt!

Datum van verblijf: juli 2019
Huttenheugte, Manager van Center Parcs De Huttenheugte, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2019

Beste Marion,

De Huttenheugte is geen gerenoveerd park. Onze Comfort cottages zijn enigszins verouderd, echter staat de schoonmaak hier los van. Uw cottage dient bij aankomst schoon te zijn.

Mocht er onverhoopt toch iets niet naar wens zijn, dan kunt u dit altijd doorgeven bij de Receptie.

Wij wensen u alvast een fijn verblijf op De Huttenheugte.

Management Team De Huttenheugte