“Met buren uit eten ”
Beoordeling van Grand Cafe

Grand Cafe
Geclassificeerd als nr. 3 van 5 Restaurants in Wervershoof
9 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Laat je niet afschrikken door buitenkant! Eenmaal binnen ben je in een gezellig smaakvol ingerichte gelegenheid. Bediening uiterst vriendelijk en snel. Eten zeer goed en voor een redelijke prijs. Een echte aanrader.

29 november 2016 beoordeeld

Met de familie heerlijk gegeten heel vriendelijke mensen
De sweer is helemaal top .
We komen hier zeker nog een keer terug.

28 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met enige regelmaat eten wij bij dit restaurant. Grote verscheidenheid op de menukaart voor een zeer redelijke prijs, en bovenal een heel plezierige bediening en heerlijke gerechten. Vooral de mixed grill is een absolute aanrader, hulde aan de kok!

26 oktober 2015 beoordeeld

Wij hebben ons 25 jarig huwelijksfeest hier gehouden. Het eten is voortreffelijk en de bediening ook. Dit alles voor een heel redelijke prijs.

19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Grand Cafe bekeken, bekeken ook

Wervershoof, Noord-Holland
Wervershoof, Noord-Holland

In Grand Cafe geweest? Deel je ervaringen!