Jimmy Verheij
Gaanderen, Nederland

Jungle Cabaña

5,0 van 5 bollen20 mrt 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
In de voorjaarsvakantie overnacht in een Jungle Cabaña in de Jungle Dome van Center Parcs het Heijderbos met ons gezin (2 kinderen van 2 en 4 jaar oud) wat een ontzettend leuke ervaring was! De cabaña is erg eenvoudig, maar volstaat prima voor 1 of 2 nachten. Ook al is het niet helemaal te vergelijken, we kregen er op sommige momenten echt even hetzelfde gevoel als op een van onze eerdere reizen door de jungle van Sumatra.
De kinderen vonden het fantastisch en vooral het wakker worden in deze jungle was een unieke ervaring. Je had echt het gevoel dat je de Jungle Dome voor je alleen had. Het ontbijt was erg goed en uitgebreid en leuk ook met al die dieren om je heen, die duidelijk mensen waren gewend waardoor ze totaal niet schuw zijn.
De sanitaire voorzieningen mogen overigens wel net iets beter schoongemaakt worden en ook het verpakkingsmateriaal kan wel wat duurzamer. Desalniettemin was het een bijzondere ervaring en absoluut een aanrader!
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 21 mrt 2019
Beste Jimmy V,

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u en uw gezin zo hebben genoten van het verblijf in onze Jungle Dome en dat jullie er een unieke ervaring aan hebben overgehouden.

We hopen jullie nog een keertje te mogen begroeten bij ons op het park.

Team Het Heijderbos
Geen toeslagen, alleen geweldige aanbiedingen
  • Vio.com
    5.1 km van Center Parcs Het Heijderbos
    7.4 km van Center Parcs Het Heijderbos
    Meer hotels in Heijen bekijken
    Beoordeeld op 16 maart 2019

Het park zelf veranderd niet veel, jaren geleden hier al eens geweest.
    Fijn zwembad voor de kids, leuke dingen in de omgeving lekker zelf opzoeken.
    Het buffet restaurant was OK, maar niet super. Wel spontaan en behulpzaam personeel.

Datum van verblijf: maart 2019
    Guest_Relations_HB, Guest Relations Manager van Center Parcs Het Heijderbos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2019

Beste Ronaldj547,

Bedankt voor uw review.

Fijn dat de kinderen het zwembad leuk vonden en dat u heeft genoten in de omgeving. Aan het eind van dit jaar start Het Heijderbos met de renovatie dus na deze tijd zal er een hoop veranderd zijn.

Hopelijk zien we u nog eens terug.

Beoordeeld op 9 maart 2019

Wij gaan elk jaar wel een keer naar dit soort parken, maar dit is echt schandalig. Wij zitten hier nu. 700 euro voor 4 dagen. 6 persoons want 4 was niet meer te krijgen. Bij aankomst een hut gekregen, smeriger dan dat kan niet. Schimmels, stof, tegels die van de muur komen, ongelofelijk. Door vriendelijk personeel, die het wel begreep, een ander huisje gekregen. Eerste avond aan gort door de verhuizing en het wachten. Nieuwe iets beter, maar nog steeds schimmel in de badkamer, stof op de lampenkappen. Je zit in een jaren 70 huisje en daar is nooit meer iets aan gedaan. Verf laat zelfs al los van het plafond. Vaatwasser is slecht en van een goedkoop merk. Sta je nog met de hand af te wassen. Kijk voor de grap in het zwembad eens omhoog in de kleedhokjes en hou je adem in. Je wordt anders ziek van de schimmels. Kortom: vies, verouderd maar dat ligt niet aan het aanspreekbare personeel. Ik zeg alles plat en overnieuw beginnen. Dit is gewoon pure diefstal.

Kamertip: Volgens mij onmogelijk. Misschien dat vip beter is
    Datum van verblijf: maart 2019
    Guest_Relations_HB, Guest Relations Manager van Center Parcs Het Heijderbos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2019

Beste Bas H,

dank u wel voor uw review.

Wij vinden het ontzettend jammer om te lezen dat uw verblijf niet naar wens was. Schimmel zou inderdaad niet in de cottage aanwezig mogen zijn. Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Misschien heeft u reeds vernomen dat Center Parcs zijn parken gaat renoveren. Ook Het Heijderbos komt hiervoor in aanmerking. Wij weten helaas nog niet wanneer wij hiermee gaan starten. Maar dat het gaat gebeuren, is een feit.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak wat u heeft ondervonden op ons park Bas H.

Wie weet komt u ons nog een keer bezoeken als de cottages allemaal gerenoveerd zijn.

Beoordeeld op 7 maart 2019 via mobiele applicatie

De gastvrijheid is ver te zoeken, ongemotiveerd personeel, veel stagiaires en inleen krachten. Onthaal geen vrolijk toontje te vinden, alleen maar zakelijk met de opmerking dat we maar begrip moeten hebben op t personeels tekort en dat we daarom geen opgemaakte bedden hebben... 3 personeelsleden gesproken, misschien iets doen om ze weer te motiveren.. t gaat kapot zo, misschien toch maar n centje meer betalen #directeur? Bar te druk bediening duurt lang, dan nog verkeerd ook.. in t zwembad is geen stoel te vinden, lange rijen bij de snackbar en vervolgens geen plek om te eten..
    de evergreen(all you can eat) is echt onder de maat voor de prijs, weinig keus en kwaliteit zeer matig. Neem Eens een voorbeeld aan Landal, wat n verschil..
    Een enorme sonde voor zo’n mooi park (wel over het algemeen gedateerd) zonder dit zwembad is t park echt **##% . Over het algemeen betaal je voor alles voor 5 sterren maar t smaakt naar 3.

Datum van verblijf: maart 2019
    Guest_Relations_HB, Guest Relations Manager van Center Parcs Het Heijderbos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2019

Beste dennissom,

Wij danken u voor deze review.

Wat jammer om te lezen dat u ons personeel als ongemotiveerd heeft ervaren. Jammer dat het allemaal te zakelijk bij u overkwam. Onze excuses voor het ongemak. Dit is zeer zeker niet waar wij als park voor staan. Wij zullen dit dan ook in ons team bespreken.

Ook vinden we het zeer vervelend om te lezen dat u de prijs-kwaliteitsverhouding in Evergreenz onder de maat vond.

Fijn dat u heeft genoten van ons zwembad, ondanks de drukte.

Beoordeeld op 26 februari 2019 via mobiele applicatie

Wij zijn friends van Centerparcs, maar hebben dit nog niet mee gemaakt.
    Roompot heeft betere woningen.

Wij dachten met het gezin een leuk weekje centerparcs te hebben.

Bij aankomst cottages 589 kwamen we er achter dat er nog etensresten in de koelkast lag en onder de tafel.
    Onze dochter was blij met de gedateerde kinderkamer. Nu kwam ze al snel terug met chips wat er nog gewoon op de grond lag.
    Maak op zijn minst die kamer schoon zou je zeggen.
    Takjes en rotzooi kwamen uit het rooster van het toilet.

Er zat een gat in het plafon de rooster voor de verwarming was rond waardoor een kind zo zijn hand er onder kon steken (let op dit is een kinder cottages). De stopcontacten zijn niet afgeschermd.
    De thermostaat zat los aan de muur.

Een dag later konden we onze voedingsmiddelen weggooien omdat de koelkast niet goed werkte.

De mandjes van de vaatwasser staat het roest op, mag ook wel eens vervangen worden.

De voegen van de douche zijn vies bruin uitgeslagen, allemaal vlekken in het bad.

Voor het niet goed schoonmaken hebben we een uurtje bowlen gekregen en voor het weggegooide eten een waardebon.

Gisteren kwam het rooster van de afzuigkap er uit tijdens het kopen.

Wij hebben dit nog nooit mee gemaakt met centerparcs.
    Het is gewoon onder de maat, ook het onderhoud van het zwembad mag wat opgekrikt worden.

Al met al was het een behoorlijke domper, het personeel daarin tegen was wel aardig.

De meeste mankementen zien de schoonmaaksters ook. En toch wordt er pas actie ondernomen als jij het meld.
    Waardoor direct de vakantie sfeer in duigen valt.

Datum van verblijf: februari 2019
    Guest_Relations_HB, Guest Relations Manager van Center Parcs Het Heijderbos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2019

Beste Bert D,

Onze excuses voor het ongemak wat u op ons park heeft ondervonden en natuurlijk voor het feit dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We nemen al uw opmerkingen mee en zullen deze uitvoerig bespreken met de desbetreffende afdeling.

Aan het eind van dit jaar start de renovatie op Het Heijderbos. We hopen hierna grote veranderingen in de cottages te zien. We hopen dat we u, misschien na de renovatie, nog eens op ons park mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 26 februari 2019

Wij hebben een erg leuke midweek beleefd in het Heijderbos.
    Onze vip cottage voldeed perfect aan onze verwachtingen.
    Het personeel van Centerparcs was zeer vriendelijk en behulpzaam. Mijn vrouw is immers minder mobiel en men deed er alles aan om het haar gemakkelijk te maken waarvoor onze dank.
    Op Valentijnsavond werden wij dan nog eens extra verwend aan tafel.
    De aquamundo was erg netjes en de temperatuur van het water perfect.
    Het personeel van de bowling en de sportaccomodaties waren ook erg vriendelijk.
    Kortom wij hebben een uitermate leuke vakantie beleefd en komen zeker terug.

Datum van verblijf: februari 2019

Beste Patjev1963,

Bedankt voor de mooie beoordeling.

Fijn dat alles aan de verwachtingen voldeed. We zien u graag nog eens terug!