Beoordeeld op 9 januari 2015 via mobiele applicatie

Net terug van een midweekje. We boeken regelmatig bij Center Parcs en in vergelijking met andere vestigingen in de regio doet deze wat verouderd aan, zeker wat de accomodaties betreft. Hadden een premium cottage gereserveerd. De schoonmaak was niet super en de matrassen waren ronduit slecht, zeker voor mij (rugklachten), en mijn vriendin ( hoog zwanger). Je lag echt in een kuil. Was wel makkelijk om, gezien de toestand van mijn vriendin, een ontheffing te krijgen om de auto op het park te mogen zetten. Fijn!! Over de overige faciliteiten waren wij wel tevreden. Voor kinderen (zoontje van 4) is het een prima park. Mooi zwembad en zeker het overdekte Jungle Dome scoorde zeer hoog bij mijn zoontje. Prima midweek geweest, maar Center Parcs heeft bij ons al eens beter gescoord

Datum van verblijf: januari 2015
Beoordeeld op 4 januari 2015 via mobiele applicatie

Met z'n negenen, tussen de 1 en 57 jaar, hebben we hier een mooi weekend gehad. Genoeg faciliteiten zorgen er voor dat het niet nodig is om van het park af te gaan. De bijgeboekte topings zorgde wel voor wat verwarring. Het stond voor mijn gevoel niet overal even duidelijk aangegeven hoe er gebruik van gemaakt kon worden zoals bij de bowling.

Datum van verblijf: november 2014
RelationClientCP, Guest Relations Manager van Center Parcs Het Heijderbos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2015

Geachte meneer,

Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten tijdens uw familieweekend op Het Heijderbos !

Hoewel wij het vervelend vinden te lezen dat de gekregen Toppings voor enige onduidelijkheid hebben gezorgd. Bij de check-in papieren wordt altijd een overzicht gegeven welke activiteiten er mogelijk zijn met de betreffende Toppings. Mocht hier onduidelijkheid over zijn, dan hadden wij u graag willen helpen en staan onze medewerkers van de receptie altijd voor u klaar.

Wij hopen dan ook dat dit niet te veel invloed gehad op uw verblijf en u in de toekomst vaker te mogen begroeten op één van onze parken.

Team Het Heijderbos

Beoordeeld op 19 december 2014

Wat een blamage dat Ceter Parcs dot voor een hoog bedrag durft te verhuren als 'venieuwd, luxe en VIP Cottage'.
Wie dit meent te huren krijgt een slecht onderhouden en nog slechter schoongemaakt hutje.
Jammer, want het park is leuk voor jonge kinderen.
Het zijn de leuke ervaringen die mensen hier hebben met het gezin waardoor de waardering van het park redelijk is.
Indien men puur sang zou oordelen op wat men werkelijk krijgt aan onderkomen zou deze organisatie ver beneden peil scoren.
In mijn optiek betaald men hier veel te veel geld voor vergane glorie.

Kamertip: Niet boeken, kies iets anders voor je geld.
Beoordeeld op 7 december 2014 via mobiele applicatie

We zijn voor het eerst op een center Park. Ik huurde een 2 persoons premium cottage. Het geheel viel wat tegen. De bank zakt door, even als de bedden. In het keukentje met twee pitten kun je amper twee pannen kwijt. Men heeft niet de moeite genomen kastruimte toegankelijk te maken die niet absoluut noodzakelijk waren zodat je je boodschappen niet kwijt kunt. Je kunt overal amper bij wanneer je wat kleiner bent. De koelkast staat eigenlijk wat te warm. Het is niet echt schoon. Er worden een paar soorten koffie bij geleverd maar van iedere soort 1 kopje. Dus wanneer je samen een capuchino wilt, sta je elkaar aan te kijken. Een radiootje zou leuk zijn. De verwarming moet ontlucht worden. Kortom het is het allemaal net niet.

Beoordeeld op 2 december 2014 via mobiele applicatie

We waren afgelopen weekeinde in Centerparcs Heijderbos. Onze dochters van 10 en 8 jaar hebben zich prima vermaakt in het zwembad. Wildwaterbaan was top! Ze hebben ook een introductie duik gedaan (op zondagmorgen 9.00 uur). Was heel leuk, ook in het koraalbad.
Kortom: prima bestemming voor een weekeindje weg.