“Up to date pannenkoekenrestaurant”
Beoordeling van Pan & Zo

Pan & Zo
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 Restaurants in Herpen
27 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het pannenkoekenrestaurant ligt aan de rand van natuurgebied herpenduin (de Maashorst). We hebben er prima gegeten met onze kleine van 10 maanden oud. Het restaurant heeft een deel speciaal ingericht voor stellen met (kleine) kinderen. Dit is prettig voor zowel eters met als zonder kinderen. Pannenkoeken smaken goed, personeel is vriendelijk en denkt mee. Restaurant ziet er up to date uit.
Pluspunt: op 5 minuten lopen van het restaurant is een grote natuurspeeltuin! (Gratis)

Datum van bezoek: juli 2020

18 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier elke zondagochtend met ons fietsgroepje en de bediening is altijd super aardig, afgelopen zondag konden we zelfs onze fietsen achter de poort zetten, omdat het terras gedeelte niet met de fiets toegankelijk was. Appelgebak en MonChou is hier lekker en als je van soep houd dan kan ik de mosterdsoep erg aanbevelen

Datum van bezoek: juni 2020
29 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer onvriendelijke manager en wonderlijke gerechten. Vanwege een persoon in het gezelschap met last van paniek hebben we van tevoren heel duidelijk een tafel in de serre gereserveerd en deze bevestigd gekregen. Bij aankomst in het restaurant zat de hele serre vol, terwijl de rest van het restaurant leeg was. We kregen te horen dat een reservering slechts een ‘verzoek’ is en dat de serre vol zat. We werden zonder excuus of begrip aan een tafel binnen gezet. De manager leek zich zelfs aan ons te irriteren. Zeer onvriendelijk. Aan de telefoon is niets gezegd over een ‘verzoek’ en de plek is gewoon bevestigd. Een ‘verzoek’ kun je dus net zo goed ter plekke doen, daar heb je geen reservering voor nodig lijkt me op deze manier. Ik hoopte dat er misschien nog een excuus kwam, of een drankje ter compensatie, maar in plaats daarvan stond de manager over ons te roddelen aan een tafel iets verderop en er is niets aangeboden.

Op werkelijk iedere pannenkoek zaten olijven en zongedroogde tomaten. Zelfs in mijn Aziatische pannenkoek met gember en wasabi en in de Oosterse Kip (met een soort teriyakisaus) Helemaal niet lekker en totaal geen goede match.

Ik kom hier niet meer terug.

27 februari 2020 beoordeeld

Ik kom hier wekelijks met mijn gehandicapte zuster voor een cappuccino en een gebakje. De laatste keer was een grote teleurstelling voor haar. Het appelgebak had zo’n harde korst, dat we een mes moesten vragen om er doorheen te komen.
Gelukkig was de serveerster zo vriendelijk om het gebak in hapklare stukken te snijden. Op mijn vraag of dit een mislukte taart was werd geantwoord dat juist dit gebak op het menu zou blijven staan.
Resultaat: we komen hier nooit meer terug.

3 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste pannenkoeken die ik ken. Simpelweg gewone (goede) gerechten op een heerlijke pannenkoek. Pannenkoek geitenkaas was de topper. Dessert (kersenmonchou) ook top, goede portie, erg lekker.

Goede attente bediening. Prijs/kwaliteit is meer dan goed.

Reizigers die Pan & Zo bekeken, bekeken ook

Herpen, Noord-Brabant
Schaijk, Noord-Brabant

Heesch, Noord-Brabant

In Pan & Zo geweest? Deel je ervaringen!