“Heerlijk simpel maar o zo lekker!!”
Beoordeling van even pause

even pause
Geclassificeerd als nr. 1 van 15 Restaurants in Brouwershaven
Beschrijving: Cafetaria Even Pause. Ruim aanbod van verfrissende lunchmenu's, broodjes, soep van de dag en verse ambachtelijke plate gerechten voor een betaalbare prijs
13 september 2019 beoordeeld

Je moet aan de counter bestellen en zelf je drankjes uit de koelkast halen, maar o wat waren de kibbeling en lekkerbekjes lekker! Geserveerd met boerenfriet (in een klomp) en met lekkere sausen. Voor de prijs hoef je het niet te laten, we waren inclusief een drankje Euro 62 kwijt voor 4 personen. Top hoor.

Datum van bezoek: september 2019
Sander C, Eigenaar van even pause, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dank u voor uw mooie recensie.

13 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere hamburgers en frietjes. Frietjes worden heel origineel geserveerd in een klomp.
Was wel heel warm binnen in de serre met de zon erop.

Datum van bezoek: augustus 2019
26 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al op wat plekken in Zeeland en Zuid-Holland kibbeling gegeten de afgelopen weken, wat een top-Kibbeling bij Even Pause! Vis is vers, kruiden precies goed, vooral de deegkorst was perfect: dun, krokant en super gebakken, spot on!

Ook frieten en hamburger waren prima, komen hier zeker terug!

Beslist mijn kibbeling nummer 1 deze zomer :-)

Datum van bezoek: juli 2019
14 juli 2019 beoordeeld

De friet van even pauze is zooooo lekker ! Vooral met die kruiden erop! Ook de hamburgers zijn niet normaal groot !!
Bij afhalen worden er wel eens dingen vergeten ! Dus tegenwoordig controleren we het voor we naar huis gaan !
Personeel is vriendelijk !
En binky was er ook ! Dus dat maakte het bezoek wel compleet

Datum van bezoek: juni 2019
Sander C, Eigenaar van even pause, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2019

Super bedankt

29 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten friet met kibbeling en friet met een mega hamburger. De hamburger zeg je inderdaad u tegen. Prima plek, als je zin hebt in lekkere friet. Ook prima om met een kindje te gaan eten.

Datum van bezoek: mei 2019
Sander C, Eigenaar van even pause, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2019

Dank u

Reizigers die even pause bekeken, bekeken ook

In even pause geweest? Deel je ervaringen!