“heerlijke plek”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Gees B
1 beoordeling
“heerlijke plek”
Beoordeeld op 21 december 2014 voor een verblijf in augustus 2014

Wat een heerlijke plek! De gite is netjes, schoon en comfortabel, de eigenaren zijn prettig en behulpzaam.
Afgezien van de geluiden van kinderen die zich vermaken in het zwembad, is het er heel stil. Het is enorm ontspannend om gewoon een hele dag te lezen en te genieten van het panoramische uitzicht. Zonnig en warm, met een klein verkoelend briesje...
We waren er een paar jaren terug ook. Sindsdien zijn er gezellige veranda’s gemaakt voor het huis en is een weelderige tuin aangelegd, zodat de terrassen nu echt heel prive zijn. Toen bezochten we de meeste hoogtepunten in de buurt: Carcassonne, de Katharen-burchten. Nu hebben we vooral genoten van de directe omgeving: wandelingen en picknicken - kleine rivierbeddingen, leuke dorpjes, en we ontdekt sommige echt mooie plekken waar we – verbazingwekkend! – geen enkele andere toerist tegenkwamen: bijvoorbeeld bij de watervallen in de buurt van de Bugarach, de paradijselijke rivierbedding onder de monumentale brug van Greffeil in de Corbière, de middeleeuwse stad van Alet, maakte op ons nog meer indruk dan Caracassonne, we leken echt in de middeleeuwen rond te lopen, doordat er in het centrum geen toeristen waren en dus ook geen toeristenwinkeltjes.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: uitzicht, sfeer
Reisgroep: Tieners
Je leeftijdgroep 35-49
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Personen met beperkte mobiliteit Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren