“Uitstekend restaurant tegen gunstige prijzen”
Beoordeling van La Carabène

La Carabène
Geclassificeerd als nr. 2 van 51 Restaurants in Limoux
Keukens: Frans
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
17 juli 2016 beoordeeld

La Carabène is een kleinschalig familiaal gerund restaurant met een ruim gevarieerde kaart en goede dagmenu's tegen schappelijke prijzen - wij komen er regelmatig aangezien we in de buurt wonen - vriendelijke bediening - aangenaam kader en goed gelegen op de Place de la République in Limoux.

sebastien g, Gérant van La Carabène, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juli 2016

Merci pour votre avis à bientôt

5 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Indrukwekkend hoe men daar zeer smakelijk en echt Frans eten weet te serveren (dus geen salade, frites met vlees of vis) voor een zeer redelijke prijs. Wij aten het dagmenu voor 16 euro en het uitgebreide menu voor 26 euro. Oeufs Parasiene, brandade au morue, een kleine kreeft, fantastisch rundvlees, ratatouille, kaas en perentaartje. Inclusief wijn, koffie en likeur waren we 60 euro kwijt. Vriendelijke bediening! De rode huiswijn kun je beter mijden. En flesje regio wijn is een betere optie. Zeer zeker voor herhaling vatbaar als we weer eens in de regio zijn...

2 mei 2016 beoordeeld

Netjes ingericht restaurant met een goede mix aan gerechten.
Prijs/ kwaliteit was het dik in orde! Leuke ligging in de zomermaanden. Lekker eten!

3 november 2014 beoordeeld

Excellent déjeuner dimanche 28 septembre. Service tres amiable. Bon rapport qualité/prix. Lekker eten op het zonnig terras. Vriendelijke bediening

• Sfeer
30 april 2014 beoordeeld

traditionele keuken. Gewone maar lekkere bereidingen. Vlotte, vriendelijke bediening in een gezellig kader. Eerlijke prijzen

• Sfeer

Reizigers die La Carabène bekeken, bekeken ook

In La Carabène geweest? Deel je ervaringen!