“Een fijne vakantie woning om met familie of ...”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
Corrine B
Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
“Een fijne vakantie woning om met familie of vrienden te genieten van het franse leven.”
Beoordeeld op 12 januari 2018 voor een verblijf in Oktober, 2017

Het huis is rustig gelegen, dichtbij het centrum van het gezellige Limoux waar alles te verkrijgen is. Er is veel ruimte om het vrijstaande huis, een heerlijke buiten keuken, bbq en een zwembad. Kortom genieten maar.
In Limoux zijn fijne terrassen, goede restaurants en een leuke markt op vrijdag.
Makkelijk boodschappen doen bij Super U, Le Clerc en Lidl.
Dit is zeker een aanrader, we komen graag nog eens terug.

Rob V
Alphen aan den Rijn, Nederland
Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
“Heerlijke vakantiewoning in een prachtige omgeving, midden tussen de wijnvelden.”
Beoordeeld op 3 januari 2018 voor een verblijf in Januari, 2018

Na een zeer vriendelijk ontvangst door Carrie hebben we direct de mooie omgeving verkend. Het huis ligt midden tussen de wijnvelden en een wandeling, zelf in dit koude jaargetijde, is heerlijk. Het huis is van alle gemakken voorzien en samen met onze vrienden hebben we mooie tochten gemaakt naar onder andere de middeleeuwse plaatsen Carcassonne, Minervois, Alet-les-Bains (met zijn bron om waterflessen te vullen) en Esperaza. Een aanrader om te bezoeken zijn de leuke markten!

In het huis is een uitgebreide map aanwezig met onder andere culturele en sportieve mogelijkheden in de omgeving.

Kortom een heerlijke plek om tot rust te komen, te genieten van de natuur en cultuur.

Marloes_E ...
Eindhoven, Nederland
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Perfecte villa in een geweldige omgeving”
Beoordeeld op 2 januari 2018 voor een verblijf in September, 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Villa Campestre is prachtig! Het heeft alles wat je nodig hebt: voldoende ruimte, een mooie keuken, twee nette badkamers, ruime slaapkamers en ook van de buitenkeuken hebben we veel gebruik gemaakt. Er is heel veel te doen in de omgeving: wandelen, musea, het middeleeuwse dorp Carcasonne, grotten en dicht bij de bergen en de zee. Het huis heeft een mooie rustige ligging tussen de wijnvelden en is dichtbij de winkels en supermarkten (ongeveer 2 km). Het zwembad is heerlijk verkoelend. Wij waren hier met 6 personen en kunnen Villa Campestre aan iedereen aanbevelen en we komen hier zeker nog een keer terug!

Je leeftijdgroep 25-34
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
/ Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren