“Perfecte villa in een geweldige omgeving”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Marloes_E ...
Eindhoven, Nederland
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Perfecte villa in een geweldige omgeving”
Beoordeeld op 2 januari 2018 voor een verblijf in september 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Villa Campestre is prachtig! Het heeft alles wat je nodig hebt: voldoende ruimte, een mooie keuken, twee nette badkamers, ruime slaapkamers en ook van de buitenkeuken hebben we veel gebruik gemaakt. Er is heel veel te doen in de omgeving: wandelen, musea, het middeleeuwse dorp Carcasonne, grotten en dicht bij de bergen en de zee. Het huis heeft een mooie rustige ligging tussen de wijnvelden en is dichtbij de winkels en supermarkten (ongeveer 2 km). Het zwembad is heerlijk verkoelend. Wij waren hier met 6 personen en kunnen Villa Campestre aan iedereen aanbevelen en we komen hier zeker nog een keer terug!

Je leeftijdgroep 25-34
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren