Beoordeeld op 12 juni 2022 via mobiele applicatie

Heerlijk bijkomen aan het Lauwersmeer in een fijn vakantiehuis van Landal. Mooi en luxe ingericht en van alle gemakken voorzien. Goede bedden en een fijne badkamer met bubbelbad én sunshower. Een leuk opgezet park in de vorm van een oud vestingstadje.

Kamertip: Tijdens ons verblijf waren de voorzieningen, zoals winkel en restaurants, zeer beperkt geopend. Maar geen probleem hiermee ondervonden.
Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 12 juli 2021 via mobiele applicatie

Wij hadden een 8 persoonshuisje met extra (3e) badkamer. Dit is absoluut niet de moeite waard. De badkamer gaat ten koste van de ruimte in de slaapkamer waardoor de slaapkamer amper bruikbaar was en de badkamer zonder deur en erg klein. Hou er rekening mee dat als je geen kinder huisje hebt de tuin niet afgesloten is. Er is veel water op het park wat erg leuk is maar ook gevaarlijk met kinderen want het is niet afgezet. Verder was het huisje redelijk schoon maar was de vaatwasser een drama. 3x aanzetten en dan maar hopen dat het blokje eruit was en de boel schoon was. Het vestigingsstadje oogt super gezellig, het park is mooi opgezet. Je loopt zo richting het Lauwersmeer. Het zwembad is niet heel bijzonder : 1 diep bad en 1 kinderbad met mini glijbaan. Dit zou wel uitgebreid /verbouwd mogen worden. Heel mooi indoor speelparadijs!! Prachtige speeltuintjes door het gehele park. Winkel met ruim assortiment en uitgebreide openingstijden. Wij hebben op heel park gegeten (dit valt vaak tegen) bij de pizzeria en dat was erg lekker!
Pitch en putt raden wij niet aan. Baan slecht onderhouden en schandalig winst model wat ze hanteren. Per verloren bal betaal je 1 euro. Op verschillende holes ontkom je er niet aan dat de bal in het water belandt. Er liggen leuke hengels maar het riet staat 5 meter breed waardoor je er niet bij komt. Daarnaast staat het onkruid zo hoog dat je je bal nooit meer terug vindt als hij maar iets de baan af gaat (want het loopt ook nog eens af).
Bollo zou zondags ochtend komen voorlezen. Stond aangegeven in de landal app en bij de receptie. Na 10 minuten wachten maar eens verhaal halen. Blijkbaar was de stagiaire ziek en vond degene achter de receptie het belangrijker dat de receptie bemand was (op zondagochtend naar mijn idee een bijzondere keuze) dan dat de kinderen blij werden. Veel teleurgestelde gezichtjes en belachelijk dat het ook niet gecommuniceerd werd.
Al met al hebben wij een erg leuk weekend gehad en is het een leuk park, met wat kleine kanttekeningen.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 26 april 2021 via mobiele applicatie

Rustig park met veel huisjes lekker aan t water. Met in het midden een pondje. Deze is alleen niet zo snel, dus je kunt net zo snel zijn te voet. Badkamer was een beetje oud. Mag wel wat opgeknapt worden. Plafond zijn hoog in de woonkamer waardoor de spinnenwebben aan t plafond niet worden weggehaald. Bedden sliepen prima. Je kunt op het park de boot naar schiermonikoog nemen.

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 2 april 2021

Prachtige midweek beleefd. We hebben een charmant appartement geboekt, type 4B1. Van alle gemakken voorzien en zeer goed onderhouden en schoon. Mooi gelegen aan een gezellig pleintje. Helaas zijn de terrassen nog gesloten maar dat zal snel weer anders zijn.

Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 14 februari 2021

We zijn even een weekje in een andere omgeving geweest in de corona tijd. Het huis nummer 517 staat op een van de eilandjes. Je hebt een eigen parkeerplaats bij het huis. Er is een berging waar je de fietsen kunt neer zetten. Het was een ruim huis voor 6 personen. Drie heerlijke slaapkamers, twee ervan waren met TV op de kamer. De bedden slapen prima! Er was een Finse sauna en een bubbelbad aanwezig. 2 badkamers een met stortemmer voor de sauna. Een met een sunshower en stortdouche. De woonkamer had een heerlijke zit gedeelte en mooie uit kijk over het water naar het centrum van Landal park. We hadden een mooie TV met soundbar. De keuken had ook alles wat nodig was en had genoeg ruimten, zelfs nog extra opberg kast. De eetkamer had een mooie grote eettafel met fijne stoelen. We hebben eten af gehaald bij Brasserie de Waegh en bij Restaurant Herberg de Pater ook echt een aanrader! Je kunt er ook terecht voor warme chocomelk met slagroom en iets lekkers. We hebben genoten op Landal Esonstad !!!

Kamertip: Supermarkt, Brasserie de Waegh, goed bed, ruim huis, mooi uitzicht op water
Datum van verblijf: februari 2021