Beoordeeld op 26 april 2021 via mobiele applicatie

Rustig park met veel huisjes lekker aan t water. Met in het midden een pondje. Deze is alleen niet zo snel, dus je kunt net zo snel zijn te voet. Badkamer was een beetje oud. Mag wel wat opgeknapt worden. Plafond zijn hoog in de woonkamer waardoor de spinnenwebben aan t plafond niet worden weggehaald. Bedden sliepen prima. Je kunt op het park de boot naar schiermonikoog nemen.

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 2 april 2021

Prachtige midweek beleefd. We hebben een charmant appartement geboekt, type 4B1. Van alle gemakken voorzien en zeer goed onderhouden en schoon. Mooi gelegen aan een gezellig pleintje. Helaas zijn de terrassen nog gesloten maar dat zal snel weer anders zijn.

Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 14 februari 2021

We zijn even een weekje in een andere omgeving geweest in de corona tijd. Het huis nummer 517 staat op een van de eilandjes. Je hebt een eigen parkeerplaats bij het huis. Er is een berging waar je de fietsen kunt neer zetten. Het was een ruim huis voor 6 personen. Drie heerlijke slaapkamers, twee ervan waren met TV op de kamer. De bedden slapen prima! Er was een Finse sauna en een bubbelbad aanwezig. 2 badkamers een met stortemmer voor de sauna. Een met een sunshower en stortdouche. De woonkamer had een heerlijke zit gedeelte en mooie uit kijk over het water naar het centrum van Landal park. We hadden een mooie TV met soundbar. De keuken had ook alles wat nodig was en had genoeg ruimten, zelfs nog extra opberg kast. De eetkamer had een mooie grote eettafel met fijne stoelen. We hebben eten af gehaald bij Brasserie de Waegh en bij Restaurant Herberg de Pater ook echt een aanrader! Je kunt er ook terecht voor warme chocomelk met slagroom en iets lekkers. We hebben genoten op Landal Esonstad !!!

Kamertip: Supermarkt, Brasserie de Waegh, goed bed, ruim huis, mooi uitzicht op water
Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 19 januari 2021 via mobiele applicatie

Mooie pittoreske plek voor een weekendje weg. Vriendelijke receptie, voldoende oplaadpalen voor elektrische autos (6), mooi en ruim huisje (8 persoons). Frisse neus halen tijdens wandelingen, restaurants open voor afhaal, supermarktje op het park aanwezig. Prima WIFI en veel rust, en sneeuw.

Datum van verblijf: januari 2021
Beoordeeld op 5 oktober 2020 via mobiele applicatie

Landal Esonstad is een leuke park, het voelt aan als een dorp. Huisje goed schoon. Sauna kan je alleen met 1 persoon in dus te klein, jammer! Huisje is wel aan renovatie toe want het is beetje gedateerd aan het worden. Personeel vriendelijk, park is schoon en heel rustig.

Datum van verblijf: oktober 2020