Beoordeeld op 2 april 2021

Prachtige midweek beleefd. We hebben een charmant appartement geboekt, type 4B1. Van alle gemakken voorzien en zeer goed onderhouden en schoon. Mooi gelegen aan een gezellig pleintje. Helaas zijn de terrassen nog gesloten maar dat zal snel weer anders zijn.

Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 14 februari 2021

We zijn even een weekje in een andere omgeving geweest in de corona tijd. Het huis nummer 517 staat op een van de eilandjes. Je hebt een eigen parkeerplaats bij het huis. Er is een berging waar je de fietsen kunt neer zetten. Het was een ruim huis voor 6 personen. Drie heerlijke slaapkamers, twee ervan waren met TV op de kamer. De bedden slapen prima! Er was een Finse sauna en een bubbelbad aanwezig. 2 badkamers een met stortemmer voor de sauna. Een met een sunshower en stortdouche. De woonkamer had een heerlijke zit gedeelte en mooie uit kijk over het water naar het centrum van Landal park. We hadden een mooie TV met soundbar. De keuken had ook alles wat nodig was en had genoeg ruimten, zelfs nog extra opberg kast. De eetkamer had een mooie grote eettafel met fijne stoelen. We hebben eten af gehaald bij Brasserie de Waegh en bij Restaurant Herberg de Pater ook echt een aanrader! Je kunt er ook terecht voor warme chocomelk met slagroom en iets lekkers. We hebben genoten op Landal Esonstad !!!

Kamertip: Supermarkt, Brasserie de Waegh, goed bed, ruim huis, mooi uitzicht op water
Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 19 januari 2021 via mobiele applicatie

Mooie pittoreske plek voor een weekendje weg. Vriendelijke receptie, voldoende oplaadpalen voor elektrische autos (6), mooi en ruim huisje (8 persoons). Frisse neus halen tijdens wandelingen, restaurants open voor afhaal, supermarktje op het park aanwezig. Prima WIFI en veel rust, en sneeuw.

Datum van verblijf: januari 2021
Beoordeeld op 5 oktober 2020 via mobiele applicatie

Landal Esonstad is een leuke park, het voelt aan als een dorp. Huisje goed schoon. Sauna kan je alleen met 1 persoon in dus te klein, jammer! Huisje is wel aan renovatie toe want het is beetje gedateerd aan het worden. Personeel vriendelijk, park is schoon en heel rustig.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 3 oktober 2020 via mobiele applicatie

Na een heftige periode qua gezondheid hadden wij in augustus besloten om in september toch even weg te gaan om een beetje bij te tanken.
Jaren geleden waren wij hier al eens geweest en omdat wij vooral behoefte hadden aan rust en ruimte, besloten wij te kijken of hier nog wat vrij was.
Niet veel, maar gelukkig wel een
" water " bungalow in de hogere prijsklasse, met extra luxe.
Wij wilden voor 15 dagen maar dat was niet meer mogelijk, wel voor 12 dagen.
Dat hebben wij dus direct geboekt en zo gingen wij 21 september naar Friesland.
Wat een geweldig mooie bungalow op een prachtige plek.
Deze bungalow is ruim, licht en voorzien van nieuw meubilair, erg mooi.
Ook het zeer grote balkon boven het water, met een loungebank, tafel en verstelbare stoelen was perfekt.
Ook een parasol was gelukkig aanwezig.
Verder beschikt deze " extra luxe " bungalow over een inpandige sauna, een sunshower met regendouche en een bubbelbad.
De prijs is inderdaad hoger maar wij vonden het zeker de moeite waard.
De eerste paar dagen was het nog prachtig zomerweer, zodat wij die dagen op het balkon hebben door gebracht, voornamelijk om af te kicken en een beetje bij te komen.
Door de, door ons zo gewenste rust en ruimte, konden we dat inderdaad doen.
Het zal in de zomervakantie wel drukker zijn, maar nu was het erg stil, heerlijk !
We zijn al vaak naar een Landal park geweest, maar deze heeft toch echt wel onze voorkeur, wij houden enorm veel van de natuur en hier kwamen wij wat dat betreft, volop aan onze trekken.
Wij zullen hier zeker terug komen !

Datum van verblijf: oktober 2020