Beoordeeld op 5 oktober 2020 via mobiele applicatie

Landal Esonstad is een leuke park, het voelt aan als een dorp. Huisje goed schoon. Sauna kan je alleen met 1 persoon in dus te klein, jammer! Huisje is wel aan renovatie toe want het is beetje gedateerd aan het worden. Personeel vriendelijk, park is schoon en heel rustig.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 3 oktober 2020 via mobiele applicatie

Na een heftige periode qua gezondheid hadden wij in augustus besloten om in september toch even weg te gaan om een beetje bij te tanken.
Jaren geleden waren wij hier al eens geweest en omdat wij vooral behoefte hadden aan rust en ruimte, besloten wij te kijken of hier nog wat vrij was.
Niet veel, maar gelukkig wel een
" water " bungalow in de hogere prijsklasse, met extra luxe.
Wij wilden voor 15 dagen maar dat was niet meer mogelijk, wel voor 12 dagen.
Dat hebben wij dus direct geboekt en zo gingen wij 21 september naar Friesland.
Wat een geweldig mooie bungalow op een prachtige plek.
Deze bungalow is ruim, licht en voorzien van nieuw meubilair, erg mooi.
Ook het zeer grote balkon boven het water, met een loungebank, tafel en verstelbare stoelen was perfekt.
Ook een parasol was gelukkig aanwezig.
Verder beschikt deze " extra luxe " bungalow over een inpandige sauna, een sunshower met regendouche en een bubbelbad.
De prijs is inderdaad hoger maar wij vonden het zeker de moeite waard.
De eerste paar dagen was het nog prachtig zomerweer, zodat wij die dagen op het balkon hebben door gebracht, voornamelijk om af te kicken en een beetje bij te komen.
Door de, door ons zo gewenste rust en ruimte, konden we dat inderdaad doen.
Het zal in de zomervakantie wel drukker zijn, maar nu was het erg stil, heerlijk !
We zijn al vaak naar een Landal park geweest, maar deze heeft toch echt wel onze voorkeur, wij houden enorm veel van de natuur en hier kwamen wij wat dat betreft, volop aan onze trekken.
Wij zullen hier zeker terug komen !

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 10 september 2020

Heerlijk vakantieweekje gehad in dit leuke park. Erg sfeervol en leuke dingen om te doen. Het huisje (type 6D2 in de vestigingsstad) was ook prima.

Nadelen;
- de bedden bieden totaal geen steun
- de WiFi is niet altijd even sterk
- het stinkt op de wc beneden

Wij gaan wellicht nog een keer terug naar het park als onze zoon wat ouder is.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 27 augustus 2020 via mobiele applicatie

Wij zijn positief verrast! Ruime accommodatie, Schoon, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Bij ons zijn de stoelen en banken ook doorgezakt maar dat is het enige minpuntje wat ik kan vinden.
Helaas zit het weer niet mee deze week dus onze plannen bijgesteld I.p.v de omgeving te genieten met een bootje en met de fiets zijn we naar Leeuwarden en Groningen geweest toch nog ca. 45min rijden vanaf hier.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 26 augustus 2020 via mobiele applicatie

Weekje vakantie gehad in Esonstad. Huisje zien er van buiten leuk uit maar kunnen aan de binnenkant wel een update gebruiken.
Stoelen en bankstel zijn doorgezakt en de muren zijn vies en de verf is afgebladderd. Sanitair stinkt. We hadden 2 huisjes geboekt en bij beide huisjes hadden de zelfde problemen. Ook een groot nadeel de huisjes worden aan grote groepen jongeren verhuurt waar we de week veel last van gehad hebben denk aan geluidsoverlast en midden in de nacht aanbellen.
Als je dan de bewaking belt zijn deze niet bereikbaar.
Al met al niet wat ik gewend ben van Landal en zeker niet voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: augustus 2020