Beoordeeld op 10 september 2020

Heerlijk vakantieweekje gehad in dit leuke park. Erg sfeervol en leuke dingen om te doen. Het huisje (type 6D2 in de vestigingsstad) was ook prima.

Nadelen;
- de bedden bieden totaal geen steun
- de WiFi is niet altijd even sterk
- het stinkt op de wc beneden

Wij gaan wellicht nog een keer terug naar het park als onze zoon wat ouder is.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 27 augustus 2020 via mobiele applicatie

Wij zijn positief verrast! Ruime accommodatie, Schoon, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Bij ons zijn de stoelen en banken ook doorgezakt maar dat is het enige minpuntje wat ik kan vinden.
Helaas zit het weer niet mee deze week dus onze plannen bijgesteld I.p.v de omgeving te genieten met een bootje en met de fiets zijn we naar Leeuwarden en Groningen geweest toch nog ca. 45min rijden vanaf hier.

Beoordeeld op 26 augustus 2020 via mobiele applicatie

Weekje vakantie gehad in Esonstad. Huisje zien er van buiten leuk uit maar kunnen aan de binnenkant wel een update gebruiken.
Stoelen en bankstel zijn doorgezakt en de muren zijn vies en de verf is afgebladderd. Sanitair stinkt. We hadden 2 huisjes geboekt en bij beide huisjes hadden de zelfde problemen. Ook een groot nadeel de huisjes worden aan grote groepen jongeren verhuurt waar we de week veel last van gehad hebben denk aan geluidsoverlast en midden in de nacht aanbellen.
Als je dan de bewaking belt zijn deze niet bereikbaar.
Al met al niet wat ik gewend ben van Landal en zeker niet voor herhaling vatbaar

Beoordeeld op 26 augustus 2020 via mobiele applicatie

Afgelopen week 10 dagen een huisje gehuurd, echter bij aankomt was het huisje naar ons idee niet goed schoongemaakt, alles plakte, de tuin lag nog vol met leeggelopen ballonnen en onder de bedden vinden we oude plastic bekers.

Daarnaast waren er een aantal huisjes vol met studenten en koorballen die hun ontgroening kregen. (Niet echt COVID proof) als geintje werden de hele straat ‘s nachts wakker gebeld en bij sommige huisjes ook met de “buiten” bel.

Contact gezocht met de bewaking maar deze nam niet op, volgende dag ons beklag gedaan bij de receptie, maar die konden zoals zij aan geven “ niet veel” voor ons doen. Al met al zeer teleurstellend

Beoordeeld op 15 juli 2020 via mobiele applicatie

Sanitair pas 1 juli open zonder goede reden. Douches matig door een lauwe pisstraal. Ingang velden modderig bij nat weer. Weinig beschutting tegen wind. Management camping heeft geen belangstelling voor zijn camping gasten. WiFi slecht. Mooie omgeving.

Datum van verblijf: juli 2020