Beoordeeld op 15 juli 2020 via mobiele applicatie

Sanitair pas 1 juli open zonder goede reden. Douches matig door een lauwe pisstraal. Ingang velden modderig bij nat weer. Weinig beschutting tegen wind. Management camping heeft geen belangstelling voor zijn camping gasten. WiFi slecht. Mooie omgeving.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 1 januari 2020

Als het het park binnen rijdt, lijkt het net alsof de tijd heeft stilgestaan. Je komt terecht in een heel bijzondere omgeving, met huisjes uit de Middeleeuwen. Wij hadden een appartement/huis boven het pannenkoekenrestaurant, dat uitzag op het marktplein met geweldige sfeerverlichting. Drie minuten lopen van het Lauwersmeer.
De accommodatie was heel ruim en zeer schoon. We hebben er tijdens de Kerstdagen volop genoten.

Kamertip: Een accommodatie met uitzicht op het marktplein vonden wij de beste optie
Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 27 november 2019

Bij binnen rijden van park had ik het idee of ik het oude centrum van Hoorn of Alkmaar binnen reed.. super schattige huisjes. Het huisje was ook fijn, behalve dat er in onze badkamer geen stopcontact was. Lastig omdat ik een elektrische tandenborstel heb.
De voorzieningen op t park zijn super fijn!

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 7 augustus 2019

Net sanitairgebouw, afzuiging/luchtverversing kan wel beter. Slechte Wi-Fi, ook geen mogelijkheid tot kopen van data. Veel te doen in omgeving. Lekkere pizza's af te halen in pizzeria. Hele grote staplaatsen op veldjes.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 17 juli 2019 via mobiele applicatie

Na twee bezoekjes aan het bungalowpark nu er voor gekozen om de zomervakantie op de camping door te brengen. Geen spijt van gehad! Verzorgde kampeerplaatsen, functioneel sanitair en door de koppeling met het park veel en goede voorzieningen (zwembad, speelhal, horeca, animatie).

Het park en de camping zijn mooi aangelegd en erg waterrijk. Vanaf de camping loop je zo het strand van het Lauwersmeer op. Dokkum ligt op 20 minuten, de boot naar Ameland op 20 minuten, Leeuwarden op n half uurtje en de boot naar Schiermonnikoog op 10 minuten (of rechtstreeks vanaf het park, al ben je dan minder flexibel in de vaartijden).

Ondanks het mindere weer ons geen seconde verveeld!

Plussen; ligging, verzorging camping, voorzieningen.

Minnen; onbetrouwbare WiFi, geen biertje meer te krijgen na 21 uur.

Datum van verblijf: juli 2019