“Teleurgesteld ”
Beoordeling van Bru 17 Habrakenvis

Bru 17 Habrakenvis
Geclassificeerd als nr. 1 van 17 Restaurants in Bruinisse
23 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na 3 keer getracht te hebben een hoofdgerecht te bestellen, hebben mijn vrouw en ik het restaurant teleurgesteld verlaten. Wij kozen gebakken Griet welke op de kaart werd aangeboden voor € 23,50. Het bleek dat deze vis niet voorradig was. Dus doet u dan maar de Tarbot, tevens voor het zelfde bedrag op de kaart. De bestelling werd doorgegeven aan de keuken. De serveerster kwam vervolgens terug met de mededeling dat de vis € 30 zou kosten ivm met de dure inkoop. Wij gaven akkoord. Vervolgens kwam de serveerster wederom terug, maar nu met de boodschap dat er alleen maar grote Tarbot was, die dan €40 zou gaan kosten. Ik deed vervolgens een poging om een compromis te sluiten maar werd door de chef (die niet ten tonele verscheen) niet gehonoreerd. Hierop heb ik besloten om de drankjes af te rekenen en weer 30 km huiswaarts te rijden. In mijn lange horeca carrière nog nimmer zoiets mee gemaakt. Weinig Zeeuwse gastvrijheid in Bru.

20 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkerste kibbeling van het dorp. Restaurant ernaast heeft ruime keuze (vis natuurlijk) maar is beetje overprijsd.

19 maart 2019 beoordeeld

Vis, schaal- of schelpdieren, de pure smaak zonder poespas. Ik eet hier altijd heerlijk. Gezellige sfeer ook. Ik heb er eens een gin-tonic gedronken met grapefruit en zeekraal. Kijk, daar hou ik van. Als een doorsnee aperetief net iets specialer wordt gemaakt, gelinkt aan de zee in dit geval. Top.

4 maart 2019 beoordeeld

Als je dol bent op schaal- en schelpdieren en vis moet je dit restaurant beslist bezoeken. Griet, tarbot, scheermessen, kokkels, en daar een heerlijke fles witte wijn bij: verrukkelijk!

19 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De zon komt weer tevoorschijn , dus tijd voor de gezellige uitjes en lekkere lunche begint weer. Altijd een feestje om bij Bru17 te eten. De vis is er goed en vers en het menu heeft een ruime keus.

Ik als vis liefhebber word vaak teleurgesteld met de bereiding hiervan in restaurants maar hier is het altijd wat je verwacht, goed bereid en heerlijk van smaak.

Het personeel is vriendelijk en gastvrij.

Wij waren hier vandaag met een klein kindje en was allemaal geen probleem deze lekker te laten banjeren door het restaurant. Erg fijn en zeker een pluspunt waard.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Bru 17 Habrakenvis bekeken, bekeken ook

In Bru 17 Habrakenvis geweest? Deel je ervaringen!