“Altijd weer goed”
Beoordeling van Bru 17 Habrakenvis

Bru 17 Habrakenvis
Geclassificeerd als nr. 1 van 17 Restaurants in Bruinisse
19 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De zon komt weer tevoorschijn , dus tijd voor de gezellige uitjes en lekkere lunche begint weer. Altijd een feestje om bij Bru17 te eten. De vis is er goed en vers en het menu heeft een ruime keus.

Ik als vis liefhebber word vaak teleurgesteld met de bereiding hiervan in restaurants maar hier is het altijd wat je verwacht, goed bereid en heerlijk van smaak.

Het personeel is vriendelijk en gastvrij.

Wij waren hier vandaag met een klein kindje en was allemaal geen probleem deze lekker te laten banjeren door het restaurant. Erg fijn en zeker een pluspunt waard.

Datum van bezoek: februari 2019

18 februari 2019 beoordeeld

Aan de haven ligt restaurant Bru 17 (met viswinkel), parkeerplaatsen genoeg voor de deur, ook voor minder validen. Het lijkt meer op een strandpaviljoen dan op een restaurant maar het is erg gezellig ingericht. Binnen staan grote tafels en de kachel brandt lekker. Hier komt je om vers gevangen vis of zeedieren te eten, de bediening is vlot en gedienstig.De kwaliteit van de vis is geweldig en de keuken heeft er iets moois van gemaakt.
Zeer de moeite waard. Er is ook een terras.

Datum van bezoek: februari 2019
29 december 2018 beoordeeld

voor de visliefhebber is dit een super restaurant proper en netjes lekkere amuse gekregen een rilette van makreel een pareltje op je tong mijn gewokte mosselen voor voorgerecht waren zalig van smaak men dochter haar kibbellingen waren uitstekend en het aquadelta menu was top

Datum van bezoek: december 2018
23 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk visrestaurant met dagverse vis.
Lekkere amuse van verse Hollandse garnaaltjes die je zelf nog moet pellen.
De gerechten zijn allemaal erg goed van smaak en super vers. Tevens op een heerlijke manier bereid.
Echt een aanrader als je in de buurt van Bruinisse bent. (Wij zaten op het nabij gelegen en op loopafstand gelegen Roompot park, Aquadelta. Ca. 10 minuten wandelen)

Datum van bezoek: december 2018
10 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Was superverrassend lekker en gezellig. Zeer vriendelijk personeel, mooie ligging, zeker niet duur en zeker voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Bru 17 Habrakenvis bekeken, bekeken ook

In Bru 17 Habrakenvis geweest? Deel je ervaringen!