“Prijs kwaliteit ok.”

De Meeuw
Geclassificeerd als nr. 6 van 16 Restaurants in Bruinisse
Keukens: Nederlands
16 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden gereserveerd en dit was een goed idee want de zaak zat goed vol. Het ontvangst was goed. Vriendelijke bediening. We moesten wel geduld hebben op onze hoofdschotel. Deze was mooi geserveerd en lekker. Prijs kwaliteit valt dit restaurant zeker mee. De bediening kan misschien iets vlotter? Ach ja, op een weekje uit mag t wel eens wat langer duren...
Ps, mooi terras!

Datum van bezoek: april 2019

7 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met grote groep gegeten, waaronder 2 jonge kinderen. Er werd rekening gehouden met de kinderen dat ze niet te lang hoefden te wachten op hun eten. Goede porties, lekker van smaak! Vissoep en kreeftensoep goed gevuld. Voor-en hoofdgerecht kwamen niet te snel na elkaar. Regelmatig kwam
Bediening informeren of alles naar wens was en of er nog behoefte was aan drankjes. Aardige, vlotte bediening.

Datum van bezoek: oktober 2018
20 augustus 2018 beoordeeld

Hier wordt je heel goed en vriendelijk bediend.Typisch brasserie - de gerechten zijn wat ze moeten zijn, met zorg bereid :vispannetje, gegratineerde mosselen, ribbetjes en zalm.

Datum van bezoek: augustus 2018
27 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het bestuderen van de beste restaurants in Bruinisse voor dit restaurant gekozen ivm de gevarieerde menukaart. Terras zag er gezellig uit. Helaas bleek er geen enkel gerecht geschikt voor onze zoon met een allergie voor noten en melk. Er kon ook niks op maat worden gemaakt vanuit de keuken. We zijn teleurgesteld weggegaan.

Datum van bezoek: juli 2018
21 juli 2018 beoordeeld

Prijs kwaliteit was uitstekend. Leuke inrichting. Zeker een aanrader om te gaan dineren. Voldoende parkeer ruimte.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die De Meeuw bekeken, bekeken ook

In De Meeuw geweest? Deel je ervaringen!