““Wafel” niet aan te bevelen”
Beoordeling van De Meeuw

De Meeuw
Geclassificeerd als nr. 6 van 17 Restaurants in Bruinisse
Keukens: Nederlands
7 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ruim terras, uit de zon, met een fris briesje = ideaal. Binnen een pak minder gezellig wel.
Saladbar, tjah, niet echt uitnodigend. Gerechtjes wel goed verzorgd, grote porties.Mosselen zeer lekker.
Als nagerecht de suggestie “wafel met verse aarbeien en slagroom” genomen en toch wel dik teleurgesteld. “Wafel” was gewoon een galletje, zoals mijn buren kregen bij dame blanche :(

Datum van bezoek: juli 2018

28 mei 2018 beoordeeld

Op uitnodiging van vrienden, bij De Meeuw terecht gekomen, en dat is prima bevallen.
De ontvangst was hartelijk en gemeend, mijn vrienden komen bij De Meeuw regelmatig en hadden hun vaste tafel gereserveerd.
Het restaurant was behoorlijk bezet, wij zaten in het overkapte gedeelte wat prima werd verwarmd door infraroodlampen.

Eerst een lekker getapt biertje om de dorst te lessen en toen de menukaart geraadpleegd, waarop veel visgerechten staan

We sloegen het voorgerecht over, want je kunt altijd gebruik maken van de saladebar. Een uitgebreid aanbod van lekkere verse salades, dressings en sauzen, een prima idee en als voorgerecht een prima start.

Ik koos, op aanraden van mijn gastheer, Oma's Vispotje. Het bleek een heerlijk gerecht, gepocheerde kabeljauw en zalm met gamba's in een lekkere roomsaus, gegratineerd met kaas, geserveerd met pilav rijst. Een goede keus dus.

Een restaurant om nog eens terug te komen, met ook prima bedienend personeel.

Datum van bezoek: mei 2018
24 mei 2018 beoordeeld

Vis eten en in het bijzonder mosselen, daarvoor staat Restaurant de Meeuw in Bruinisse kennelijk bekend.
Maar nu serveerde men ook asperges .en wel op de traditionele "grootmoeders" wijze.
En daarvoor te kiezen bleek geen verkeerde keuze..
De kreeftensoep vooraf was inderdaad rijkelijk gevuld en de goed gekookte asperges gleden heerlijk naar binnen.
De daarbij geserveerde ham was prima van kwaliteit.
Jammer echter dat men geen speciale asperge wijn kon serveren.
Dit restaurant biedt overigens een gezellige ambiance, mede door het overdekte , ruime terras.
Voor herhaling vatbaar, zeker nu de ( hang) mosseltijd er weer aan komt.

Datum van bezoek: mei 2018
26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super eten, goede en vriendelijke bediening, super locatie. Goed eten,lekker eten. Wij vonden het lekker.

Datum van bezoek: april 2018
14 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De sfeer in het restaurant was heel gezellig, het eten was lekker en de bediening was heel aardig. Ik kom zeker nog een keer terug.

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die De Meeuw bekeken, bekeken ook

In De Meeuw geweest? Deel je ervaringen!