“Geweldige plek met heerlijke sauna”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Luxe 'Bij Elsie'

woon/slaap gedeelte
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
woon/slaap gedeelte
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Alles
Recente in het Nederlands
Annet M
1 beoordeling
“Geweldige plek met heerlijke sauna”
Beoordeeld op 19 mei 2017 voor een verblijf in mei 2017

Heerlijk verblijf in een prachtig huisje met een supergoed bed.
De 3 honden hebben ons veel plezier gebracht.
De sauna en badkamer was erg mooi en voorzien van allerlei extra's.
Dit is zeker een aanrader!

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
29 mei 2017
Hoi Annet,
dank voor je fijne reactie en hopelijk zien we elkaar weer !
hartelijke groet
Elsie
Anita V
Oss, Nederland
2 beoordelingen
“Heerlijk verblijf in mooie omgeving ”
Beoordeeld op 13 juni 2016 voor een verblijf in juni 2016

We werden vriendelijk en gastvrij verwelkomt door Els. Heel veel ruimte in woon- en slaapkamer, in badkamer (douche met sauna) en buiten. Lekkere lounchset met prachtig zicht op de mooie grote tuin. Bubbelbad in de tuin. Fijne bedden, zowel voor jong als oud.

Gastvrouw Els is erg aardig en dienstverlenend. Op paar minuten afstand van bos en centrum (met AH oa).

Wij hebben twee avonden ge-bbq-t met zelf meegebrachte bbq maar dat bleek niet nodig. In de keuken is het wat behelpen met twee kleine kookplaatjes en klein werkblad. Waterkoker mag groter en sneller koken. Uitgebreide maaltijd maken voor meer dan twee personen is dus een uitdaging.

Grote koelkast en alle keukengerei overigens aanwezig. Wij zijn met twee 50- en twee 75+ geweest en dat ging uitstekend. Met twee of drie (kleine) kinderen is de ruimte ook geschikt. Leuke bijkomstigheid waren de drie speelse honden. Zij zorgden voor de quasi verloren uurtjes voor uitstekend vermaak.

Kortom, super verblijf en prima uitvalsbasis voor Veluwe, IJSsel en hanzesteden.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
14 jun 2016
Hallo Anita, de waterkoker is vervangen je hebt gelijk die is meer geschikt voor 2 personen. Dank voor jullie fijne verblijf ook wij en de hondjes hebben daar van genoten!

mvg Elsie
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
/ Nacht
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren