maudwint
Woerden, Nederland

Mooi park met goede huizen

4,0 van 5 bollen20 aug 2022 beoordeeld
Mooi park en prachtig huis met sauna. Natuur in omgeving is prachtig. Genoeg te verkennen in de buurt. Je kunt gemakkelijk naar Friesland en Groningen vanuit het park. Speurtocht voor kinderen op het park.
Datum van verblijf: oktober 2021
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Booking.com
    10.8 km van Landal Village Nature Suyderoogh
    Aan het strand
    Meer hotels in Lauwersoog bekijken
    Beoordeeld op 12 juni 2022

Prachtig park in een geweldige omgeving. Het huisje is echter toch wel heel erg gedateerd: keukenkastjes zijn slecht en met een te simpele ingreep rolstoeltoegankelijk gemaakt. Ook is er bijvoorbeeld makkelijk een spiegel op te hangen in de slaapkamers boven, kortom, te weinig aandacht voor een update en passend interieur

Datum van verblijf: juni 2022
    Beoordeeld op 22 januari 2022

We hebben hier tussen kerst en nieuw 2021 van een korte vakantie genoten. Door de lockdown waren veel faciliteiten gesloten op de kleine supermarkt en het restaurant (alleen afhalen) na. Desondanks was het verblijf super. De rust midden in de natuur is fantastisch.
    Het huisje bood alle gemakken en was schoon met veel ruimte buiten en binnen. Perfect voor ons als koppel. We komen zeker terug ook om nog meer van de omgeving en Schiermonnikoog te genieten waar je na een korte veertocht bent.

Datum van verblijf: december 2021
    Beoordeeld op 27 september 2021

We waren er het laatste weekend van september 2021. Bungalow 128.
    Slaapkamer alleen boven en we hadden geboekt met tweede toilet boven.
    Dat kon gelukkig.
    Een heel rustig park, elke bungalow ligt aan het water, en heeft een eigen steigertje.
    Voor ons niet nodig, maar als je een kano of opblaasbootje hebt is dat ideaal.
    Veel bungalows zijn particulier eigendom. Velen worden niet verhuurd.

Kamertip: Dit is geen hotel maar bungalowpark
    Datum van verblijf: september 2021
    Beoordeeld op 16 juli 2021

Wij zijn hier geweest met 2 gezinnen inclusief jonge kinderen en een hond. Het huisje was prima, niet groot maar bevat alles wat je nodig hebt. Een goede grote tuin wat perfect was voor de hond. Er zijn op het park verschillende activiteiten te reserveren. Midgetgolf is simpel maar hartstikke gezellig, 2 goede tennisbanen en kano’s te huur. Het zwembad was wat klein, maar je kon van tevoren reserveren waardoor er niet ontzettend veel mensen waren. Het natuurgebied wat erachter ligt is enorm en er zijn veel routes die je kunt verkennen. Wij hebben de observatietorenroute gedaan en dat viel tegen. Veel hoog gras op de paden waardoor wij en de hond onder de teken zaten.

Mocht je hier heen gaan is een tip: neem deet of ander muggenspul mee. In het huisje zaten ontzettend veel muggen en dazen. Normaal word ik niet veel gestoken, nu zat ik eronder. Dan is de lol er gauw van af.

Mocht je een SUP hebben. Ik heb er een meegenomen en het is ontzettend leuk om op het meer en tussen de landal huisjes door suppen.

Wij zaten in huisje 129. Het had uitzicht op het bos, maar achteraf gezien hadden we toch liever voor een huisje met stijger gekozen. Vooral door de sup. Want nu moest je toch nog 100 meter lopen voor je het water op kan.

Een 2e tip is: Ga een dagje naar Schiermonnikoog. Het was de highlight van de week. Ontzettend leuk op het strand en in het dorpje.

Datum van verblijf: juli 2021
    Beoordeeld op 24 december 2020

Wij verblijven op dit moment van 21 t/m 24 december hier. Het huis is ontzettend gehorig. Je kunt tussen de middag niet even liggen, want je hoort alles beneden. (Dat is vervelend als je mensen hebt die rust echt nodig hebben). Veel spinnenwebben. Stof op veel spullen, vieze rolgorden en een schuifpui die alleen open kan als je de kracht van een bodybuilder hebt. Huisje met 2 wc's heeft 1 heel klein slaapkamertje waar dan wel 2 bedden in gepropt zijn. En waar het lekt wanneer het regent, heb ik ondervonden. Ramen gaan niet allemaal open, terwijl verluchting in zo'n klein kamertje echt nodig is. Met 2 auto's krijg je maar 1 token om in het park te komen. Je kunt dus nooit met 2 auto's afzonderlijk weg. In de winkel lag om half 9 maar 1 wit stokbrood. Beetje jammer... Door corona zijn de rest van de faciliteiten dicht. Maar ik ga hier nooit mee naar toe. Door de gehorigheid en niet schoon zijn van de huisjes.

Datum van verblijf: december 2020