29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee weken van tevoren geboekt. Hebben een grote familie suite genomen. Hotel ziet er luxe uit op foto’s, maar behoeft wel wat renovatie. Kamers zijn opgeleukt, maar in de basis verouderd. Onze kamer stonk naar vochtschimmel en de badkamer en vloer was behoorlijk oud. Je merkt aan het soort gasten dat er verblijft dat het hotel groot is ingekocht door reisorganisaties. Zo last minute was het prima, maar het echte luxe vijf sterren gevoel ontbreekt. Een auto is overigens aan te raden, het hotel ligt een beetje afgelegen. Een kamer met zeezicht is het leukste.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
2 augustus 2017 beoordeeld

Na eerder 2 keer naar een Grecotel in Kos geweest te zijn, nu voor de eerste keer naar dit witte hotel in Kreta. Alles is wit, aangekleed met de kleur blauw. De receptie is mooi en open waar je ontvangen wordt. Bij ons was dit rond middernacht. Je krijgt een drankje aangeboden en wij mochten ook nog iets eten. Daarna naar onze kamers. Wij zijn een gezin met 3 pubers (15-17-20) en hadden voor hen een Double Guestroom en voor ons een Superior Guestroom Seaview geboekt. Wij hadden de reis bij Tui geboekt. Ik had daar en ook zelf aan het hotel doorgegeven dat we de kamers op dezelfde verdieping en in het zelfde blok wilden. Hierover ook gemaild en diversen malen over gesproken met het hotel dat we de kamers op dezelfde verdieping wilden. Omdat wij als een van de laatste gasten incheckten, kregen we helaas niet de kamers die ze voor ons geblokt hadden, waar ik al bang voor was. Kinderen lagen op de eerste en wij op de tweede. Kinderen konden volgende dag naar 2de verdieping. Wij hadden een probleem in onze kamer, er was een airco die helaas niet uitging, en aangezien wij hiermee nooit mee kunnen slapen, was dit een drama voor ons. Na veel gedoe en uiteindelijk een gesprek met de directeur van het hotel is dit na 3 nachten opgelost. Dus zijn er problemen of klachten vraag direct naar de directeur. Hij zorgt ervoor dat alles opgelost wordt, en wil dat zijn gasten genieten van een zorgeloze vakantie. Na 3 wat mindere nachten en dagen konden we gaan genieten. Het personeel is overal zeer vriendelijk. De service is niet overal even goed. Wij vonden dat er veel dingen werden vergeten, zoals drankjes, peper en zout, brood, en bij het ontbijt kregen we vaak onze koffie, thee etc.. als we klaar waren met het ontbijt. Hierover met de restaurantmanager gesproken en daarna ging het gelukkig beter. Er zijn totaal 6 restaurants, wat super is . Wij hebben er in 4 gegeten. Wij vonden de service bij de Italiaan met stip het best! Daar is een manager die zijn vak verstaat. Het hoofdrestaurant ziet er goed uit en heeft ook een buiten terras. Het eten in dit hotel is overal echt van zeer goede kwaliteit!!! Voor de kinderen hebben ze tevens een goede menukaart, die in alle restaurants hetzelfde is. In het hoofdrestaurant kan je bij een sommelier in een speciale wijnkamer iedere wijn proeven en zeggen welke je wil drinken. Dit is heel bijzonder. Veel is gerenoveerd, maar er zijn nog een paar dingen die nog gedaan moeten worden, zoals de lift in het gebouw waar wij sliepen, deze was oud en stonk, hier ging je niet in! ook de gangen van dit gebouw moeten opgeknapt worden. Alle kamers zijn gerenoveerd en mooi, alleen niet de Double Guestrooms met uitzicht op tuin/bergen, deze zijn echt ouderwets, en zou ik zeker nooit meer boeken. Deze liggen ook aan de wegkant (lawaai) en de badkamer van deze en ook van onze kamer moeten ook opgeknapt worden. De superior Guestroom seaview heeft gelukkig wel een aparte nieuwe douche waaruit je de zee ook kan zien. Onze kinderen kwamen iedere dag bij ons douchen (dat zegt genoeg over hun oude badkamer). Er is een sportschool. Tevens is er ook een midgetgolfbaan die zeer verouderd is. Er is een nieuwe Spa gemaakt, ziet er heel hip en trendy uit. Hier is een kapsalon/mani en pedicure en een hamham. Er is helaas geen sauna of Turksbad. Je kan hier wel massages nemen. Sluit al om 18.00 uur. Er zijn veel zwembaden. 1 grote voor iedereen met apart kinderbad, 2 aparte voor gasten die daaraan slapen. Hier hebben wij ook gezwommen, daar maken ze geen probleem van . En er zijn kamers met een eigen prive zwembad. Het strand is niet bijzonder, te smal en toen wij er waren, was er veel zeewier, wat beter opgeruimd kon worden. Voor kleine kinderen is er veel te doen in de kidsclub. Tevens hebben ze er een voetbalschool van Arsenal waar je tegen vergoeding voetbal les kan krijgen. Er is ook een extern watersportcentrum. Als je op het strand gaat liggen, hoef je geen handdoeken ergens te halen, deze liggen al klaar, ideaal. Geen gedoe met wisselen. In de avond komen ze ook nog langs voor Turn Down Service, wat erg fijn is. Kamers worden netjes en goed schoon gemaakt. Je kan met de kinderen gratis naar het waterpretpark van het andere Grecotel (ongeveer 15 minuten rijden, wel taxi betalen, maar entree is gratis). Wij zijn ook in de stad Rethymnon geweest, en raden wij iedereen aan om deze te gaan bezoeken. Het oude gedeelte bij de haven is erg leuk en gezellig om te zien en ook leuk om daar iets te eten of drinken. Wij reizen erg veel en gaan eigenlijk allen naar de beste hotels, dus zijn wel veeleisend. Er heerst een fijne, rustige, relaxte sfeer in het hotel waar ze iedereen een goed vakantiegevoel willen geven. Het was voor ons n beetje pech met de kamer met de vervelende airco die we kregen. Deze kamer was verder prima met balkon met uitzicht op zee.

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
26 juli 2017 beoordeeld

Voor de eerste keer in dit hotel verbleven.
Al bij de aankomst is het personeel zeer vriendelijk en nemen ze je alles uit de handen.
Zijn hier toegekomen omstreeks 2u 's nachts lokale tijd en ze hadden voor ons nog wat sandwiches etc voorzien in onze koelkast.
Wij hadden via TUI.nl een standaard kamer geboekt en dit viel toch wel een beetje tegen.
We weten niet echt of dit de schuld is van TUI of van het hotel zelf.. Bij het boeken via TUI hadden we gekozen voor een kamer in het hoofdgebouw, terwijl we juist het hotel moisten verlaten om bij de kamer te geraken.. Dat noem ik niet echt hoofdgebouw.
We zijn 2 dagen bezig geweest met te onderhalen zowel met TUI als met het hotel zelf om dan uiteindelijk toch een kamer te krijgen in het hoofdgebouwd, jammer dat we hier 2 dagen met zijn verloren..
Een grote aanrader is dus om zeker geen standaard kamer te nemen.
Het personeel is zeker een grote troef van dit hotel, ze staan echt altijd voor je klaar en helpen je met alles! Ook het eten in dit hotel is super!

Kamertip: Vermijd een standaardkamer
  • Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
24 juli 2017 beoordeeld

Al meerdere keren hebben we voor dit hotel gekozen ! Onmiddellijk bij aankomst wordt alles uit handen genomen. Bagage wordt naar de kamer gebracht, zelf krijg je een verfrissing en een welkomstglas. Inschrijving gebeurt snel en je kan iets gaan eten, zelfs bij late aankomst. De kamer met zeezicht is prachtig. Alle installaties werken prima ! Elke dag word je verwend door de diverse medewerkers uit dit prachtige team ! Het eten is bijzonder lekker, zeker ook de Italiaanse snacks in de zwembadbar. Er zijn verschillende zwembaden om in te zwemmen. Er is een volledige daganimatie, ook 's avonds. Deze laatste zou - zoals in het verleden ( zeker voor ouderen ) - wat meer inhoud mogen krijgen ( Divo's, , orkestje, Griekse dansen ...) . De kinderanimatie is meer dan goed. Knap is de digitale weergave van alles wat er in het hotel is en gebeurt, al zouden wij ook aanraden nog borden te plaatsen met een overzicht van de activiteiten.

Kamertip: superiere kamer
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
22 mei 2017 beoordeeld

dit resort heeft alles wat je van een resort verwacht . de kamers zijn zeer goed , de badkamer is wel wat verouderd . Eten en drinken perfect . Het strand is zeer schoon en het personeel komt elke keer met flessen water als je aan het strand ligt . Een echte aanrader

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner