“Heerlijk gegeten”

Geclassificeerd als nr. 17 van 40 Restaurants in Akrotiri
Geschikt voor: Lokale keuken, Grote groepen
Dineropties: Diner
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, uitstekende bediening. Wij hebben er een aantal keer gegeten. Beste restaurant waar wij hebben gegeten in onze vakantie.

7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon doen, we hebben veel appetizers geprobeerd het was heerlijk! geen zonsondergang uitzicht maar wel goed eten!
De bediening was erg aardig.

10 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mmmmm de champignons met vinsanto en blauwe kaas : wat een heerlijke verrassing. Niets dan lof : vriendelijke bediening, non tourist prijzen.

19 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Naast de menukaart hadden ze ook zelfgemaakte pizza voor twee personen voor maar 15 euro! En lekker dat die was, we kregen m niet op. Enige nadeel was dat de bodem wel iets langer in de oven had gemogen. Verder is het hier goedkoop, cola maar 2 euro.

29 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant ligt op een mooie plek bij de ingang van Akrotiri. De sfeer is goed, de bediening attent.
We kozen voor kipgerechten, de bediening vertelde erbij dat het wel even kon duren voor het klaar was. Het was het wachten waard! Borden vol goed eten! Meer dan wij op konden.
Wij raden dit restaurant zeker aan!

Reizigers die Theofanis bekeken, bekeken ook

Akrotiri , Santorini

Akrotiri , Santorini

In Theofanis geweest? Deel je ervaringen!