Hoogtepunten uit beoordelingen
Geniet van t uitzicht

Prachtig zicht op de baai en lekker met n drankje en lokaal kaashapje erbij... wat wil je nog meer ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
mindy336
Zakynthos, Griekenland
via mobiele applicatie
De moeite waard om heen te gaan!

Het uitzicht is adembenemend mooi! Met voor de deur de grootste Griekse vlag van het land. Het eten ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld

vanaf US$ 21,36
vanaf US$ 32,52
vanaf US$ 79,03
Beoordeeld op 4 september 2019 via mobiele applicatie

Eigenaar Stamatis heeft hier vermoedelijk het meest spectaculaire restaurant van Zakynthos. Gebouwd op de rand van een rots met een adembenemend uitzicht over de zee.de kaart is prima met enkele lokale deserts. Ook prima bediening en sfeer
Een absolute aanrader.

Beoordeeld op 29 augustus 2019 via mobiele applicatie

Ik had al wat slechte recensies gelezen dus wij dachten veilig een pizza te nemen en een stuk vlees. Pizza was letterlijk nog helemaal zacht aan de onderkant en vlees was een en al vet. Zelfs de patat was vet. Daarnaast ook slechte en trage service. Uitzicht is heel mooi, dus ik zou hier lekker een drankje drinken en ergens anders eten.

Beoordeeld op 22 augustus 2019 via mobiele applicatie

Leuke plek om s avonds net voor zonsondergang heen te gaan. De vuurtoren is niet noemenswaardig maar de plek ernaast kun je betreden na afnemen van een consumptie. Je auto kun je helemaal bovenaan parkeren, laat je niet tegenhouden door al die auto s die lager gaan parkeren. Bovenop is prima plek.
Zeker een aanrader om heen te gaan als je vervoer ernaar toe hebt.

Beoordeeld op 14 augustus 2019 via mobiele applicatie

Vanuit dit restaurant heb je een prachtig uitzicht. Lekker gegeten. Goede service.
Als je geen gebruik maakt van het restaurant, dan ben je ook niet welkom voor een foto. Jammer, maar ook zeer logisch voor de gasten die er wel iets eten/drinken. Zo blijft het 'rustig' en kun je echt genieten.

Beoordeeld op 8 juli 2019 via mobiele applicatie

Bij de vuurtoren zelf zijn wij niet geweest, die is vanaf 18.00 uur geopend. Bij taverne lighthouse prachtig uitzicht!! Wel verplicht om een (duur) drankje te nemen (en alleen als je ook eten besteld mag je aan een 'goed' tafeltje zitten.

Datum van activiteit: juli 2019