Hoogtepunten uit beoordelingen
Mooi uitzicht.

Keri Lighthouse is een fijne plek met een zeer mooi uitzicht. Als je een auto hebt gehuurd zou ik ... meer lezen

Beoordeeld op 1 oktober 2018
Ralphio0
Sprang-Capelle, Nederland
Mooi uit uitzicht

Zeer mooi uitzicht over de zee de weg er naar toe is mooi en in het dorp net ervoor erg smal maar ... meer lezen

Beoordeeld op 29 september 2018

vanaf US$ 20,90
vanaf US$ 29,00
vanaf US$ 75,40
Beoordeeld op 26 januari 2018

Een van de mooiste plekken om de zon onder te zien gaan! Een absolute must om eens te doen. Er zijn enkele zitplekken gemaakt, maar er is daarnaast volop gelegenheid om in de omgeving een mooie plek te zoeken.

Beoordeeld op 27 november 2017

Een prachtige rustige plek om te genieten van het uitzicht !! Even uitblazen met een koud drankje in je hand of een ijsje uit de snackbarcar die er staat. Er is een rieten overkapping gemaakt met strobalen eronder om op te zitten. Heerlijke mijmerplek. Verder niets te doen of drukke restaurantjes; heerlijk.

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 9 oktober 2017

Helaas waren wij hier met erg slecht weer.. Het was erg druk, omdat iedereen aan het schuilen was tegen de regen. We hadden hier graag even wat gedronken of gegeten, maar dit was helaas niet mogelijk. Het uitzicht was, ondanks het slechte weer, nog steeds erg mooi!

Beoordeeld op 8 oktober 2017

mooi uitzicht, met name voor de zonsondergang is dit een romantische omgeving. de vuurtoren zelf stelt niet veel voor

Beoordeeld op 8 oktober 2017 via mobiele applicatie

We waren hier aan het einde van de middag.
Was rustig dit komt ook door het einde van het seizoen.
Prachtig uitzicht, mooie foto"s kunnen maken.
Ook nog wat gedronken op het terras.

Datum van activiteit: oktober 2017