“Keri uitzichtpunt afgesloten ”
Beoordeling van Keri Lighthouse

Keri Lighthouse
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 dingen om te doen in Keri Village
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons bezoek bij het uitzichtpunt wat vrij toegankelijk was vlakbij de vuurtoren, was dit volledig afgesloten met hekken en borden dat het privé terrein is geworden.
Geen mogelijkheid om bij de cliffs of op parkeerterrein te komen. Hierdoor ben je gedwongen bijna om bij lighthouse restaurant te gaan kijken. Dit is qua uitzicht ook een aanrader maar qua restaurant en bediening is dat niks.

Helaas een heel mooi stukje zakynthos dus niet meer toegankelijk

26 januari 2018 beoordeeld

Een van de mooiste plekken om de zon onder te zien gaan! Een absolute must om eens te doen. Er zijn enkele zitplekken gemaakt, maar er is daarnaast volop gelegenheid om in de omgeving een mooie plek te zoeken.

27 november 2017 beoordeeld

Een prachtige rustige plek om te genieten van het uitzicht !! Even uitblazen met een koud drankje in je hand of een ijsje uit de snackbarcar die er staat. Er is een rieten overkapping gemaakt met strobalen eronder om op te zitten. Heerlijke mijmerplek. Verder niets te doen of drukke restaurantjes; heerlijk.

9 oktober 2017 beoordeeld

Helaas waren wij hier met erg slecht weer.. Het was erg druk, omdat iedereen aan het schuilen was tegen de regen. We hadden hier graag even wat gedronken of gegeten, maar dit was helaas niet mogelijk. Het uitzicht was, ondanks het slechte weer, nog steeds erg mooi!

Bekijk meer beoordelingen
8 oktober 2017 beoordeeld

mooi uitzicht, met name voor de zonsondergang is dit een romantische omgeving. de vuurtoren zelf stelt niet veel voor

Reizigers die Keri Lighthouse bekeken, bekeken ook

Limni Keri, Zakynthos

Zakynthos, Ionische Eilanden

In Keri Lighthouse geweest? Deel je ervaringen!