“werkelijk boven verwachting geweldig. ruim ...”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid

Pascal en ...
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“werkelijk boven verwachting geweldig. ruim, comfortabel, goed afgewerkt en volledig”
Beoordeeld op 10 oktober 2015 voor een verblijf in Oktober, 2015

Aegean Horizon Villa is super! Wij verbleven 2 weken in het linker huis van de 3. De afwerking is top. Gewoon raar eigenlijk voor een Zuid Europees land. Overal in het huis is meer dan genoeg ruimte. De keuken voorzien van alle gemakken. Het zwembad, de buiten BBQ en het tuintje zijn fijn en goed. Douchekop in badkamer hangt lekker hoog, zelfs mijn man van 1.95 mtr past eronder. Bedden heerlijk. En de 3 balkons zijn ook top. Wil je einde dag ook nog in het zonnetje....dan ga je gewoon op een balkon zitten. Gennadi is een klein maar prima plaatsje. Bakker, supermarkt, groenteboer om de hoek. Strand op 600 meter lopen, prima te doen. Uitzicht vanaf de villa heb je over wat bebouwing en de zee aan de zwembadkant en aan de andere kant bergen met hier en daar bebouwing. Een huurauto is zeer aan te bevelen. Want naar Lindos is leuk, andere eilandkant met oa kasteel Monolithos ook en een dag Rhodos stad is oom de moeite waard. Het was een top plek die ik iedereen zou aanbevelen.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren