“Top”
Beoordeling van Zorbas

Zorbas
Geclassificeerd als nr. 1 van 21 Restaurants in Gennadi
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eerlijk eten en een hele goede gastheer! De glazen voor het bier waren gekoeld en mooi verzorg en heel smakelijk gegeten

Datum van bezoek: september 2019

5 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks onze host van de villa dit restaurant afraadde kozen wij toch voor Zorbas. Sfeer was goed. Voor een souvlaki ben je al gauw het dubbele kwijt dan bij andere restaurants en dat zou prima zijn als het kwalitatief in orde was. Smaak was beneden de maat.

Datum van bezoek: september 2019
28 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening in dit restaurant is top. Niet gemaakt of iets dergelijks maar gewoon vriendelijk en netjes. Daarnaast is het eten erg voordelig en buiten proportioneel veel. Top restaurantje in een klein wijkje met lokale gezelligheid.

Datum van bezoek: augustus 2019
27 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier twee avonden gegeten tijdens ons verblijf nabij Kiotari. Erg leuk plekje, zeer vriendelijke gastheren. De risotto is met kaas bereid en dat maakte hem te zwaar. En het kon wat interessanter qua vulling. De beef stifado was niet goed verwarmd en daardoor niet mals. Beide hebben we beter gehad op Rhodos. De moussaka daarentegen was geweldig, net als de voorgerechtjes. Dus al met al smetjes op een heel prettig restaurantje.

Datum van bezoek: juli 2019
25 juli 2019 beoordeeld

Zeer vriendelijke bediening, met leuke en gezellige achtergrondmuziek.
Lekkere variantie in de typische griekse gerechten!
Kortom een goede Griekse keuken! Echte aanrader.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Zorbas bekeken, bekeken ook

Gennadi, Rhodes-Stad

In Zorbas geweest? Deel je ervaringen!