“Wat een leuk restaurant op een leuke plek!”
Beoordeling van Mama Cuisine

Mama Cuisine
Geclassificeerd als nr. 1 van 9 Restaurants in Finiki
4 weken geleden beoordeeld

Al rijdend over het eiland in Finiki terecht gekomen. De keuze is op het restaurant gevallen omdat we er een heerlijke koffie frappe hadden gedronken en graag wilde weten hoe het eten zou smaken. Er wordt bij dit restaurant onder andere een heel groot bord geserveerd met allerlei hapjes voor twee personen. Alles smaakte heerlijk en het was zeker genoeg. De bediening was attent en vriendelijk. Aanrader!

4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten hier en genoten van het gezellige plekje. Mooie ongedwongen sfeer en mooie aankleding van het restaurant. Je hoort het ruisen van de golven van de zee.

4 september 2019 beoordeeld

Lunchen op 10 meter van zee. Heerlijke ‘Mama-salade’, gevolgd door een zeer uitgebreide en superverse visschotel voor 2. Zeer gevarieerd, prachtig opgediend en van uitstekende kwaliteit. Vriendelijke bediening zonder overdreven gedoe. Kortom, een heerlijke lunch op een prachtige plek! En natuurlijk met mijn prachtige vrouw ;-).

15 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooi restaurant met een hele aardige eigenaar. Mooi uitzicht op de haven en het strandje. Eten was perfect en goede bediening. Extra pluspunt, een zeer mooie en schone wc. Wel wat langer op eten moeten wachten maar het zat dan ook tjokvol.

Datum van bezoek: augustus 2019
12 augustus 2019 beoordeeld

Super mooie locatie, oprecht vriendelijke en gastvrije eigenaar Nectarinos (?) Heerlijke lunch en genoten van dit prachtige, sfeervolle plekje aan zee. Daarna naar het strand, maar helaas waren de parasols op, geen probleem...we mochten onder het privé zonne prieeltje van Nectarinos onze strandbedjes plaatsen, wat een geweldig gebaar!!!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Mama Cuisine bekeken, bekeken ook

Karpathos Town (Pigadia), Kárpathos

In Mama Cuisine geweest? Deel je ervaringen!