“Geweldige ligging en uitzicht.”
Beoordeling van Mama Cuisine

Mama Cuisine
Geclassificeerd als nr. 1 van 9 Restaurants in Finiki
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kom geniet van het eten en de wijn van het mooie uitzicht maar vooral van de gastvrije ontvangst.
Harry

13 januari 2018 beoordeeld

Gezellig en knus restaurant met hele vriendelijke bediening. Hebben hier 2x gegeten in onze vakantie was erg lekker en zeker niet duur. Toetje en koffie krijg je van het huis.

7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier de afgelopen weken 3 keer gegeten. Mede omdat het het zo goed en lekker was. De eigenaar en zijn vrouw zijn hele hartelijke en lieve mensen. Je voelt je er gelijk thuis. De chef salade is erg lekker evenals de souvlaki, gyros en de schol filet.
Kortom als je lekker wilt eten voor niet teveel geld. Ga hier eten.

6 oktober 2017 beoordeeld

Heerlijk eten voor een goede prijs, maar vooral een gastvrij ontvangst,!
Complimenten voor de kok en de gastheer.
Liefs Cornelia en Cindy

vandaag beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Mama Cuisine bekeken, bekeken ook

Karpathos Town (Pigadia), Kárpathos

Kárpathos, Dodecanese

In Mama Cuisine geweest? Deel je ervaringen!