Beoordeeld op 4 april 2016

Leuk hotel met een prima balans tussen goed en goedkoop.
We hadden een tweekamerappartement, deze was ruim en voldeed aan onze wensen.
De bedden sliepen goed en om de dag was er een handdoeken wissel.
In de lobby was er WIFI, waar het soms moeilijk verbinding mee te maken was (te veel gebruikers).
Geen handdoekje leggen bij het zwembad want er waren genoeg ligbedden aanwezig.
Vriendelijk personeel en ook nog eens behulpzaam, er is een winkeltje en een geldautomaat aanwezig.
Voldoende parkeergelegenheid rondom het hotel en in een halfuur ben je bij de luchthaven.
Wel stond er op sommige dagen een hoop wind, dat maakte het soms wel fris.

Kamertip: Huur een auto bij autoreisen.es, niet duur en de kinderstoeltjes zijn er gratis.
Datum van verblijf: februari 2016
Aparthotel Mont... L, Gerente van Monte Feliz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 april 2016

Dear DeCock

First of all we would like to thank you very much for having chosen Monte Feliz for your recent stay in the south of Gran Canaria.
All comments of our guests help us to improve the daily service, and so offer a good service for our guests which is the most important for us.
We take note of all your comments.
Once more, we wish to thank you for your feedback and would be delighted to welcome you back at our hotel.
Regards,

Beoordeeld op 19 februari 2016

wij hadden een ruim 2 slaapkamer appartement op de gelijkvloers , de slaapkamers waren ruim met elk 2 aparte bedden , badkamer was in orde en de keuken/zitplaats was goed ingericht met grote eettafel en 4 stoelen , tv is gratis , wifi is enkel gratis aan de receptie , in de kamer kost wifi 20 euro per week voor 3 apparaten , terras buiten was ruim met tafel en 4 stoelen , aan het zwembad was altijd plaats er zijn genoeg ligstoelen , we hadden een probleem met de koffiezet maar deze werd snel vervangen , denk er aan dit complex is rustig gelegen , men heeft een huurwagen nodig om zich te verplaatsen , parkeerplaats in de buurt is er genoeg anders kan men tegen betaling parkeren op de parking van het hotel

Datum van verblijf: februari 2016
Aparthotel Mont... L, Gerente van Monte Feliz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2016

Dear jlf2013

We appreciate your trust in us by choosing our hotel for your holiday stay.
We wish to thank you for your feedback and would be delighted to welcome you back at our hotel.
We are looking forward to welcome you again very soon.

Warm regards,

Beoordeeld op 11 februari 2016

Mooi appartement, vriendelijk personeel en heerlijk eten in buffetvorm ! Rustig gelegen en makkelijk om met de bus uitstapjes te doen naar het gezellige Maspalomas of Mogan. Ook leuke terrasjes en winkeltjes in de buurt !

Datum van verblijf: januari 2016

Dear brigitte c
Thank you very much for taking your time to review Monte Feliz. It helps us to improve your impression.
We are happy to know that you liked the hotel and the service received.
Once more, we wish to thank you for your feedback and would be delighted to welcome you again

Kind regards,

Beoordeeld op 23 januari 2016

Leuk hotel op een goede locatie niet ver van zee, het hotel beschikt over vele faciliteiten zoals zwembad, sport, restaurant. Het hotel ligt in Bahia Feliz, nabij San Augustin. Busverbinding aan doorgaande weg, wel handig een auto te huren.

Datum van verblijf: januari 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Aparthotel Mont... L, Gerente van Monte Feliz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 januari 2016

Dear Jon B
Thank you very much for your review concerning your most recent visit here at Monte Feliz
We are pleased to hear you enjoyed your visit and we look forward to seeing you again in the future.
We sincerely hope that you will chose Monte Feliz again for your next stay on the island.

Groeten
Idoia Fernandez

Beoordeeld op 29 november 2014

Ruime, zeer propere kamer.
Vriendelijk personeel, zeer behulpzaam.
Mooi complex zonder het gevoel te hebben dat het druk is.
Alle voorzieningen aanwezig die men denkt nodig te hebben.
Professioneel gerund !
Zalig ontbijt om de dag te beginnen!
Democratisch geprijsd.

Datum van verblijf: november 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
imff13, Manager van Monte Feliz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 december 2014

Dear Wallace72_72
Thank you very much for taking your time to review Monte Feliz. We really hope you decide to visit again Monte Feliz in the near future.

Kind regards
Idoia F