“Klein maar fijn”
Beoordeling van Cómo Como 15

Cómo Como 15
Geclassificeerd als nr. 1 van 22 Restaurants in Teror
11 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden wederom weer moeite om dit restaurantje te vinden mijn vrouw heeft de slow cooked porc gekozen en ik ben voor de pluma iberico gevallen.
Beide gerechten waren uitstekend bereid en super lekker
Mocht je ooit in deze buurt zijn dan is het een absolute must.

Datum van bezoek: februari 2019

17 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een mooie trip naar Pico de las nieves (hoogste punt van Gran Canaria), dachten we even langs Teror te gaan en toen ontdekte ik dit restaurant. Uiteindelijk de beste kipsalade ooit gehad!

Datum van bezoek: oktober 2018
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas was het duidelijk te merken dat het nog voorseizoen was. We kwamen op een voor Gran Canaria ‘ normaal’ tijdstip aan maar bleven de hele avond de enige gasten. Fijne bediening. Geïnteresseerd, hoffelijk en gezellig. We hebben lekker gegeten. De lasagne was niet bijzonder maar wel lekker. Het Iberische varken was smaakvol en aan te bevelen. Gezellige (kleine) zaak met 1 zaal met ongeveer 8 tafels, een 4 tal tafels in een hal c.q. doorgang naar woningen waar ook de keuken op uitkomt.

Datum van bezoek: mei 2018
26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is zoals eten in de toekomst moet zijn: puur, respect voor het product en de smaak, evenwichtig, licht, lekker. Bravo aan deze chef.

Datum van bezoek: mei 2018
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Cómo Como 15 bekeken, bekeken ook

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria
Vecindario, Gran Canaria

In Cómo Como 15 geweest? Deel je ervaringen!