“Lekker!!”
Beoordeling van Cómo Como 15

Cómo Como 15
Geclassificeerd als nr. 1 van 19 Restaurants in Teror
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas was het duidelijk te merken dat het nog voorseizoen was. We kwamen op een voor Gran Canaria ‘ normaal’ tijdstip aan maar bleven de hele avond de enige gasten. Fijne bediening. Geïnteresseerd, hoffelijk en gezellig. We hebben lekker gegeten. De lasagne was niet bijzonder maar wel lekker. Het Iberische varken was smaakvol en aan te bevelen. Gezellige (kleine) zaak met 1 zaal met ongeveer 8 tafels, een 4 tal tafels in een hal c.q. doorgang naar woningen waar ook de keuken op uitkomt.

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is zoals eten in de toekomst moet zijn: puur, respect voor het product en de smaak, evenwichtig, licht, lekker. Bravo aan deze chef.

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

21 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Cómo Como 15 bekeken, bekeken ook

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria

Playa del Ingles, Maspalomas
Santa Lucia, Gran Canaria

In Cómo Como 15 geweest? Deel je ervaringen!