“lekker en mooie zonsondergang”
Beoordeling van Restaurante Cabosuroeste

Restaurante Cabosuroeste
Geclassificeerd als nr. 6 van 26 Restaurants in Patalavaca
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
18 april 2019 beoordeeld

De paella was fantastisch en ook de witte wijn. Mooie locatie met mooi uitzicht en zonsondergang. Met kinderen, vriendelijke bediening en niet duur.

Datum van bezoek: april 2019

27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat ons betreft is dit veruit het beste restaurant op Gran Canaria!
Ze hebben heerlijk vers eten dat met alle zorg bereid wordt door Pedro.
Janett verzorgt haar gasten tot in de puntjes!
Wij durven daar eigenlijk alles te proberen omdat het allemaal ook echt even lekker is...
Onze dochter smult daar echt van het eten terwijl dat normaal gesproken op vakantie niet zo is.
Met heerlijk eten,een prachtig uitzicht op de zee,zonsondergang en Anfi,Wat wil je nog meer???

Datum van bezoek: september 2017
12 juli 2018 beoordeeld

De Spaanse bazin houd alles scherp in de gaten zoals het hoort. Zij stuurt de personeelsleden goed aan. En wat me opviel, zij hebben ook personeel die de klanten aanvoelen.

Datum van bezoek: april 2018
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldig uitzicht met daarbij ook fantastisch eten. Dit zijn tapas zoals ze horen te zijn. Erg lekker en veel variatie. Probeer vooral de ham.
We hebben direct een plekje gereserveerd voor later in de vakantie.

Datum van bezoek: mei 2018
12 oktober 2017 beoordeeld

De vriendelijke ontvangst van de uitbaatster Janette geeft al een prima aanzet.
De zon en het mooizeezicht maakt het plaatje compleet.
Zeer lekkere tappas met verse ingrediënten zorgen ervoor dat je elke keer graag terugkomt. Dit alles voor een zeer correcte prijs.
Een topadres om defintief in je agenda te plaatsen

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Restaurante Cabosuroeste bekeken, bekeken ook

In Restaurante Cabosuroeste geweest? Deel je ervaringen!