“Tapas met geweldig uitzicht”
Beoordeling van Restaurante Cabosuroeste

Restaurante Cabosuroeste
Geclassificeerd als nr. 5 van 23 Restaurants in Patalavaca
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldig uitzicht met daarbij ook fantastisch eten. Dit zijn tapas zoals ze horen te zijn. Erg lekker en veel variatie. Probeer vooral de ham.
We hebben direct een plekje gereserveerd voor later in de vakantie.

12 oktober 2017 beoordeeld

De vriendelijke ontvangst van de uitbaatster Janette geeft al een prima aanzet.
De zon en het mooizeezicht maakt het plaatje compleet.
Zeer lekkere tappas met verse ingrediënten zorgen ervoor dat je elke keer graag terugkomt. Dit alles voor een zeer correcte prijs.
Een topadres om defintief in je agenda te plaatsen

3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De tapas zijn redelijk, maar niet meer dan dat.. Op basis van vorige beoordelingen hadden we meer verwacht. Het bedienend personeel is aardig, maar e.e.a. verliep rommelig.

3 oktober 2017 beoordeeld

Zéér goed eten voor weinig geld. Prachtig uitzicht. Indien je twee woorden Spaans spreekt, wordt je behandeld als een koning.
Tot driemaal toe geweest op 2 weken tijd.

24 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tapas schotel nemen á €13.50 (onder aan de kaart vd tapas section) Alle extreme! smaken op een bord.....Maaaateloos lekker!!
Mijn advies: neem die eerst, met zn twee, en bestel daarna pas meer..... want ws zit je echt vol, iig pa met z'n dochter (10)!
En dat home make toetje.... ☺dat ondervind u zelf maar

Reizigers die Restaurante Cabosuroeste bekeken, bekeken ook

In Restaurante Cabosuroeste geweest? Deel je ervaringen!