“zeer goed en verfijnd”

Keukens: Europees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
18 april 2019 beoordeeld

Mooi zicht op de zee en goed eten en kindvriendelijk. Zowel de vis als het rund Stroganoff waren uitstekend.

Datum van bezoek: april 2019

25 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Elke keer als we gran canaria bezoeken gaan we zeker in palm garden eten.is 1 van mij favoriete restaurants hier.prijs kwaliteit een topper.het eten is er super lekker.deze keer de bruchetta en de eendencarpaccio .was echt zoo lekker.en de zeeduivel met saus van venusschelpen en garnalen en puree met truffel ....zalig gewoon. Enzo vriendelijk. Hier gaan ze me nog dikwijls zien.een 10 waard.

Datum van bezoek: december 2018
18 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

2e maal gaan eten deze week. 1x vlees en 1x vis . 2x bingo. Uitstekende bediening. Mooi kader en uitzicht. Betaalbare wijnen. Hier komen we zeker terug

Datum van bezoek: november 2018
23 oktober 2018 beoordeeld

Fantastische plek met een prachtig uitzicht.
Eten prijs / kwaliteit zeer goed.
Vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: oktober 2018
28 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden niet gereserveerd wat wel aan te raden is als je op het balkon wil eten. Nu zaten we binnen. Wel zette de vriendelijke ober het raam open wat verkoeling gaf. De gerechten smaken zo ontzettend lekker dat je de warmte al gauw vergat. Ik had vooraf mango salade en mijn man carpaccio. Daarna hadden we varjensfilet in spek gebakken met dadels en warme eigengemaakte knoflooksaus yummi. Ook de schnitzel die normaal eenvoudig is was door de rodebessensaus toch apart.
Als nagerecht hadden we heisse liebe een warne frambozen couli met vanille ijs.
Geen commercieel gedoe, alle gerechten worden mooi opgemaakt met bijpassende wijnen en uitzicht op een mooie zonsondergang maakt het romantisch diner helemaal af

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Restaurante Palm Garden bekeken, bekeken ook

Patalavaca, Gran Canaria

In Restaurante Palm Garden geweest? Deel je ervaringen!