“Fantastische plek en prachtig uitzicht”
Beoordeling van Restaurante Palm Garden

Restaurante Palm Garden
Geclassificeerd als nr. 2 van 27 Restaurants in Patalavaca
Keukens: Europees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
23 oktober 2018 beoordeeld

Fantastische plek met een prachtig uitzicht.
Eten prijs / kwaliteit zeer goed.
Vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: oktober 2018

28 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden niet gereserveerd wat wel aan te raden is als je op het balkon wil eten. Nu zaten we binnen. Wel zette de vriendelijke ober het raam open wat verkoeling gaf. De gerechten smaken zo ontzettend lekker dat je de warmte al gauw vergat. Ik had vooraf mango salade en mijn man carpaccio. Daarna hadden we varjensfilet in spek gebakken met dadels en warme eigengemaakte knoflooksaus yummi. Ook de schnitzel die normaal eenvoudig is was door de rodebessensaus toch apart.
Als nagerecht hadden we heisse liebe een warne frambozen couli met vanille ijs.
Geen commercieel gedoe, alle gerechten worden mooi opgemaakt met bijpassende wijnen en uitzicht op een mooie zonsondergang maakt het romantisch diner helemaal af

Datum van bezoek: augustus 2018
5 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben het restaurant leren kennen via een Belg die hier woont. Hij zei prijs/kwaliteit fantastisch. En dit klopt ook volledig!

Het interieur is niet mijn stijl, maar de service en eten maken dat volledig goed. We kregen uitgebreid uitleg over de keuzd van onze wijn. Als hoofdgerecht raad ik de chateaubriand aan (min. 2 per). Heel lekker! Het gerecht op de foto is lam.

Datum van bezoek: januari 2018
19 december 2017 beoordeeld

Een bezoek meer dan waard!
Prachtige ligging.
Heerlijk gegeten en de bediening is top!
Het voorgerecht met avocado en zeevruchten vond mijn vrouw geweldig.

Datum van bezoek: december 2017
6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voorgerecht eendencarpacio met ganzenlever
Hoofdschotel filet met bernaise.
Prima!
Als toetje lemon sorbet vodka cava.

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Restaurante Palm Garden bekeken, bekeken ook

Patalavaca, Gran Canaria

In Restaurante Palm Garden geweest? Deel je ervaringen!