“Een van de beste restaurants op het eiland!”
Beoordeling van Restaurante Palm Garden

Restaurante Palm Garden
Geclassificeerd als nr. 2 van 27 Restaurants in Patalavaca
Keukens: Europees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
5 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben het restaurant leren kennen via een Belg die hier woont. Hij zei prijs/kwaliteit fantastisch. En dit klopt ook volledig!

Het interieur is niet mijn stijl, maar de service en eten maken dat volledig goed. We kregen uitgebreid uitleg over de keuzd van onze wijn. Als hoofdgerecht raad ik de chateaubriand aan (min. 2 per). Heel lekker! Het gerecht op de foto is lam.

Datum van bezoek: januari 2018

19 december 2017 beoordeeld

Een bezoek meer dan waard!
Prachtige ligging.
Heerlijk gegeten en de bediening is top!
Het voorgerecht met avocado en zeevruchten vond mijn vrouw geweldig.

Datum van bezoek: december 2017
6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voorgerecht eendencarpacio met ganzenlever
Hoofdschotel filet met bernaise.
Prima!
Als toetje lemon sorbet vodka cava.

Datum van bezoek: november 2017
26 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zojuist terug van een 2e diner bij palm garden deze vakantie. Met afstand het beste restaurant in de directe omgeving. Superverse vis, een overheerlijk lamsrack en verrassend lekkere dessert. Prima verdejo voor een belachelijk lage prijs. Toppertje op Gran canaria.

Datum van bezoek: oktober 2017
14 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De menukaart van Palm Garden bevat een prima keuze in vis en vleesgerechten. We hebben de voortreffelijke Chateaubriand gekozen. Ook de wijnkaart is dik in orde. De bediening was niet erg attent. Misschien omdat de eigenaar niet aanwezig was.

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Restaurante Palm Garden bekeken, bekeken ook

Patalavaca, Gran Canaria

In Restaurante Palm Garden geweest? Deel je ervaringen!