13 juni 2017 beoordeeld

Eten is echt niet lekker.Meatballs of kip / kip of meatballs, zeker geen kwaliteitsvlees !! Geen afwisseling, enkel het ontbijt valt mee.
Verder is het hotel wel netjes. Personeel is vriendelijk.
Ligging vlak aan het langzaam aflopend strand (keien). Strandzetels te betalen, ook voor de all-inclusive gasten. Wanneer je een lunch-box vraagt om mee te nemen op daguitstap dient deze betaald te worden 10€/pers. all-in ????

Kamertip: Kamers aan de straatkant hebben een beetje zeezicht
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
3 juni 2017 beoordeeld

kamer stonk bed was keihard en water was zelden warm
eten was koud , hoofdgerecht meatballs en kip(heel zelden andere vleessoorten ) vis was er een keer per week , ook al niet te eten zoveel paneermeel
fruit ( appel en sinaasappel ) meer was er niet
warme gerechten waren dikwijls op en dan moest je personeel vragen voor bij te vullen

• Verbleef: mei 2017, reisde met familie
26 mei 2017 beoordeeld

We hebben het gedurende onze week op Hydrele Beach erg naar onze zin gehad, zowel dankzij het hotel als dankzij de schitterende omgeving met pittoreske plaatsjes in de nabijheid. Het appartement wordt dagelijks goed schoongemaakt en het ontbijt/lunch/diner was prima verzorgd. De entertainment van het hotel was ook zoals gehoopt; laagdrempelig, gezellig en animerend.

• Verbleef: mei 2017, reisde met familie
20 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel om te verblijven met (jonge) kinderen. Kamers zijn schoon en hwt keukenblokje en de badkamer zijn aan een update toe. Terrein en faciliteiten zijn overzichtelijk zodat alles binnen enkele minuten bereikbaar is. Entertainment is afgestemd op kleintjes. Eten is prima. Elke dag keuze uit diverse locale specialiteiten, salades en wereldkeuken (en frieten met hotdogs, hamburgers etc.) Er is uitermate vriendelijk personeel. Helaas maar een klein strandje met betaalde bedjes. Jammer dat we vroeg op moesten staan omdat anders alle bedjes al gereserveerd waren. Het zwembad was een kleintje met héééél veel kinderen...
Het terras van het hotel wordt 's avonds ook bezet door families met kleine kinderen dus zijn wij regelmatig naar de nabij gelegen stad "gevlucht". De prijs kwaliteit verhouding is prima maar wij gaan volgende keer op zoek naar een locatie die centraler ligt zodat we ook te voet kunnen uitwijken naar andere terassen/strand etc.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
25 juli 2016 beoordeeld

Wij hebben 8 dagen doorgebracht in dit hotel in een voordeelkamer.
Ik vond de kamer vooral matig, helemaal voor de prijs had ik zeker meer verwacht.
De badkamer is erg gedateerd (het water werd niet warm, de wc bril kwam uit 1880 en zat los waardoor je eerder naast de wc dan op de wc zat)
De locatie is heel mooi, direct aan het strand en rustig gelegen. Het hotel ligt achter het vliegveld, zelf ondervond ik daar geen overlast van, je went wel aan het geluid en zoveel vliegtuigen landen er nou ook weer niet.

Het eten is goed maar weinig variatie.
Een goede vakantie hier gehad, maar wij zullen er niet naar terug gaan.

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner